پاییز 1402 - شماره 127 Ranking ب (Ministry of Science)
-
Writer : پازکی، سارا ؛ شکوهی یکتا، محسن ؛ بازرگان هرندی، عباس ؛ مقدم زاده، علی ؛ Corresponding Author : ارجمندنیا، علی اکبر ؛
(17 page(s) - From 1267 to 1283 )
Keywords:ویژگیهای روانسنجیاستاندارسازیمقیاس تشخیصیتجویزی ارزیابی ناتوانی یادگیریناتوانی یادگیری ویژهspecific learning disabilityDiagnostic and Prescriptive Learning Disability Evaluation ScalestandardizationPsychometric Properties
-
مقایسه اثربخشی درمان شناختی – رفتاری با درمان ذهنیتهای طرحوارهای تمثیلی بر فرسودگی شغلی درمانگران
Writer : فغان پور گنجی، محمد ؛ عابدی، احمد ؛ Corresponding Author : کلانتری، مهرداد ؛
(13 page(s) - From 1289 to 1301 )
Keywords:فرسودگی شغلیدرمان شناختی رفتاریدرمانگراندرمان ذهنیتهای طرحوارهای تمثیلیtreatment of allegorical schema modesCognitive Behavioral TherapyTherapistsJob burnout
-
Writer : صفائیان، سپیده ؛ غلامعلی لواسانی، مسعود ؛ عبدلی بیدهندی، محمدرضا ؛ Corresponding Author : پورنقاش تهرانی، سید سعید ؛
(11 page(s) - From 1308 to 1318 )
Keywords:اختلال استرس پس از سانحهجراحی بای پس عروق کرونردرمان حساسیت زدایی با حرکات چشم و پردازش مجددTreatment of eye movement desensitization and reprocessingPost Traumatic Stress Disordercoronary artery bypass surgery
-
Writer : حسینی، سمانه ؛ غلامعلی لواسانی، مسعود ؛ Corresponding Author : پورنقاش تهرانی، سید سعید ؛
(12 page(s) - From 1323 to 1334 )
Keywords:مرگسرطاناضطراب های وجودیالگوی سه گانه مواجههExistential anxietiesTripple encounter patterncancerdeath
-
Writer : رزاقی، شکوفه ؛ هواسی سومار، ناهید ؛ طهمورسی، نیلوفر ؛ Corresponding Author : منصوبی فر، محسن ؛
(14 page(s) - From 1339 to 1352 )
Keywords:دانشجویانکیفیت زندگیاضطراب اجتماعینظمجویی هیجانیدرمان هیجانمدارemotionstudentsquality of lifeFocused TherapySocial AnxietyEmotional regulation
-
Writer : اصلانی، حسن ؛ پناه علی، امیر ؛ Corresponding Author : علیوندی وفا، مرضیه ؛
(18 page(s) - From 1357 to 1374 )
Keywords:راهبرد فراشناختیراهبرد شناختیبهزیستی روانشناختیراهبرد تنظیم هیجاندانشآموزان با عملکرد تحصیلی پایینpsychological wellbeing, cognitive strategy, metacognitive strategy, emotion regulation strategy, Students with low academic performance
-
Writer : زرگرنتاج، سیده طاهره ؛ جدیدی، محسن ؛ Corresponding Author : آقاجانی، طهمورث ؛
(17 page(s) - From 1380 to 1396 )
Keywords:مسئولیتپذیری اجتماعیدانشجویاناهمالکاری تحصیلیادراک از محیط یادگیریاضطراب تحصیلیacademic procrastination, perception of learning environment, social responsibility, academic anxiety, students
-
Writer : کشفی، نوشین ؛ نصری، مریم ؛ دستجردی، قاسم ؛ Corresponding Author : غنی فر، محمدحسن ؛
(14 page(s) - From 1401 to 1414 )
Keywords:اعتیادتصمیم گیریامید به زندگیافراد مبتلا به اعتیاددرمان مبتنی بر پذیرش و تعهدAddictionAcceptance and Commitment TherapyLife ExpectancyDecision making
-
Writer : سالاری فر، مرضیه ؛ جدیدی، محسن ؛ Corresponding Author : دشت بزرگی، زهرا ؛
(15 page(s) - From 1419 to 1433 )
Keywords:زوجین متقاضی طلاقدرمان مبتنی بر پذیرش و تعهدایماگوتراپیدیدگاه فهمیImago TherapyTreatment based on acceptance and commitmentcouples applying for divorcePerspectivetaking
-
Writer : عزیزپور، لیدا ؛ حیدری، سید عباس ؛ Corresponding Author : اسماعیل پور، حسن ؛
(10 page(s) - From 1439 to 1448 )
Keywords:برندویژگی های روانشناختی برندمشعوف سازیBrand, psychological characteristics of brand, customer delight
-
Writer : خسروی، اعظم ؛ محمدی، اسفندیار ؛ Corresponding Author : خلیلی، کرم ؛
(13 page(s) - From 1453 to 1465 )
Keywords:مدل ساختاریتفسیریسازمانهای دولتیسکوت سازمانیکارکنان خلاقسکوت دفاعیinterpretive modeldefense silencecreative employeesStructuralorganizational silenceGovernment organizations
-
Writer : خمری، زهرا ؛ فکوری حاجی یار، حسین ؛ صاعمی، حسن ؛ Corresponding Author : بیانی، علی اصغر ؛
(13 page(s) - From 1471 to 1483 )
Keywords:دوره ابتداییمدیران مدارسمولفههای شایستگیComponents of Eligibilityschool principalsprimary school
-
Writer : همایی لطیف، غلامرضا ؛ صفایی راد، ایرج ؛ زندی، فرزاد ؛ Corresponding Author : جدیدی، هوشنگ ؛
(18 page(s) - From 1488 to 1505 )
Keywords:برنامۀ آموزشی والدفرزندی, تربیت تمام ساحتی سند تحول بنیادین, خودکارآمدی, خودنظم جویی, اختلال یادگیری ویژهchild educational program, allround education, document of fundamental change, selfefficacy, selfregulation, special learning disabilitiesParent