پاییز و زمستان 1389 - شماره 4 Ranking Science-Research (Ministry of Science)
-
Writer : امیرشاهی، میر احمد ؛ فیاضی آزاد، علی ؛
(27 page(s) - From 1 to 27 )
Keywords:بانكجايگاه یابیفن نقشۀ ادراكيبرندBrandBankPositioningPerceptual Mapپارسیانکارکنانمشتریانبانک پارسیاننقشۀ ادراکی
-
Writer : صنوبر، ناصر ؛ خلیلی، مجید ؛ ثقفیان، حامد ؛
(25 page(s) - From 28 to 52 )
Keywords:مسئوليتپذيري اجتماعيعملكرد مالينرخ بازده داراييهااندازهي سازمانریسک سازمانFinancial performanceReturn on assetsCorporate Social Responsibilityorganization Sizeorganization riskمسئولیتعملکرد مالی شرکتهامحیط زیستپژوهشسازمان
-
Writer : یحیی زاده فر، محمود ؛ شمس، شهاب الدین ؛ فلاح محمدی، نرگس ؛
(21 page(s) - From 53 to 73 )
Keywords:افشای اطّلاعاتشکاف قیمتی بین پيشنهادهاي خريد و فروش سهامسیستم معادلات همزمانیBIDSimultaneous Equations Systemask SpreadInformation Disclosureاطلاعاتعدم تقارن اطلاعاتیقیمت پیشنهادی خرید و فروششکاف قیمتیافشاء اطلاعاتسهام
-
تحلیل موانع به کارگیری تجارت الکترونیکی در صنایع غذایی ایران - مطالعه موردی: صنایع غذایی استان یزد -
Writer : مشبکی، اصغر ؛ سرفراز، امیرهمایون ؛ زارع، حبیب ؛ شهریان، محمدعلی ؛
(18 page(s) - From 74 to 91 )
Keywords:منطق فازیAHPتجارت الکترونیکTOPSISصنایع مواد غذاییتکنیکهای تصمیمگیری چند معیارهFood industriesTOPSISfuzzy logicInformation technologyAHPاطلاعاتصنایع غذاییمشتریموانع
-
Writer : اولیا، محمد صالح ؛ میر غفوری، حبیب الله ؛ شهوازیان، سلاله ؛
(15 page(s) - From 92 to 106 )
Keywords:كارت امتيازي متوازننقشه استراتژيمدل ISMروابط علت و معلوليStrategic MapISM modeleffect relationshipCauseISMارتباطاتمدلسازمانماتریس
-
Writer : جلالی نائینی، غلامرضا ؛ محمدرضالرکی، یاسمن ؛
(17 page(s) - From 107 to 123 )
Keywords:منطق فازی: تجارت الکترونیکطرح کسب و کار الکترونیکعوامل بحرانی شکست و موفّقیّتSmall and Mediumsized enterprisesbusiness plancritical success and failure factorsEcommercefuzzy logicفازی
-
Writer : آذر، عادل ؛ جلالی، رضا ؛ خسروانی، فرزانه ؛ کرمی، حسین ؛
(20 page(s) - From 124 to 143 )
Keywords:نوآوريشركت هاي كوچك و متوسطايجاد اشتغالتوسعهاﻗﺘﺼﺎديStrategyFuzzy TOPSISFuzzy SAWQualitative Strategic Planningاستراتژیماتریسانتخاب استراتژیفازیاستراتژیکسازمانخودرورقابتی