-
1.
Writer : کریمی، اوژن ؛ محمودی میمند، محمد ؛ درویش، حسن ؛ نساجی کامرانی، مهدی ؛
Journal:تحقیقات بازاریابی نوین»اردیبهشت 1394 - شماره 17 Ranking Science-Research (Ministry of Science/ISC (14 page(s) - From 31 to 44 )
Keywords:بازاریابیگردشگریMarketingTourismبازاریابی گردشگریوجهه مقصد گردشگری
-
2.
Writer : محمودی میمند، محمد ؛ وزیر زنجانی، حمید رضا ؛ خلیلی یادگاری، مریم ؛
Journal:تحقیقات بازاریابی نوین»زمستان 1391 - شماره 7 Ranking Science-Research (Ministry of Science/ISC (14 page(s) - From 145 to 158 )
Keywords:تصویر برنددرگیری محصولتیپ شخصیتی مایرزبریگزتمایل خریددانش محصوللپ تاپ وایوتیپ شخصیتیاطلاعاتمصرفکننده
-
3.
Writer : محمودی میمند، محمد ؛ وجدانی، فؤاد ؛
Journal:تحقیقات بازاریابی نوین»اردیبهشت 1394 - شماره 17 Ranking Science-Research (Ministry of Science/ISC (18 page(s) - From 1 to 18 )
Keywords:مدل سهشاخگیشاخه ساختارشاخه رفتارشاخه زمینهنوآوری در بیمه
-
4.
Writer : زرین جوی الوار، سهیلا ؛ محمودی میمند، محمد ؛ آلبو نعیمی، ابراهیم ؛ سمیعی نصر، محمود ؛
Journal:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1397 - شماره 29 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (18 page(s) - From 181 to 198 )
Keywords:ابعاد سازمانیبازاریابی داخلیابعاد فردیابعاد شغلیابعاد انگیزشیOrganizational DimensionsDimensional DimensionsOccupational DimensionsDimensional MotivationInternal Marketing
-
5.
Writer : حکیمی، ایمان ؛ محمودی میمند، محمد ؛
Journal:تحقیقات بازاریابی نوین»زمستان 1397 - شماره 31 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (19 page(s) - From 131 to 149 )
Keywords:عملکرد برندارتباطات یکپارچه بازاریابیجهتگیری های استراتژیکبازارگراییبازاربرندگرایی