-
1.
ارائه مدل برندسازی حسی در صنعت مواد غذایی (مطالعه موردی: صنایع بزرگ مواد غذایی استان آذربایجان شرقی)
Writer : مینویی، مرتضی ؛ قره بیگلو، حسین ؛ علوی متین، یعقوب ؛ فخیمی آذر، سیروس ؛
Journal:جامعه شناسی سیاسی ایران»آبان 1401 - شماره 24 ISC (29 page(s) - From 2148 to 2176 )
Keywords:استان آذربایجان شرقیصنعت مواد غذاییبرندسازی حسیEast Azerbaijan ProvinceFood IndustrySensory brandingمواد غذاییحسیمدلمشـتریپژوهش
-
2.
Writer : مینویی، مرتضی ؛ علوی متین، یعقوب ؛ فخیمی آذر، سیروس ؛ Corresponding Author : قره بیگلو، حسین ؛
Journal:جامعه شناسی سیاسی ایران»بهار 1399 - شماره 9 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (20 page(s) - From 489 to 508 )
Keywords:شخصیت برندبازاریابی حسیرویکرد آمیختهمدیریت تجربه مشتریانبرند سازی حسیSensory brandingcustomer experience managementBrand Personalitysensory marketingMixed approachصنعت مواد غذاییمشتریبرندسازی حسیمدیرانمشتریان
-
3.
Writer : یونسی سلماسی، احسان ؛ فخیمی آذر، سیروس ؛ محمود زاده، مرتضی ؛ نژاد حاجی علی ایرانی، فرهاد ؛ بوداقی خواجه نوبر، حسین ؛
Journal:جامعه شناسی سیاسی ایران»زمستان 1398 - شماره 8 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (26 page(s) - From 1096 to 1121 )
Keywords:رویکرد ترکیبیصنعت خودروسازیدلفی فازیدادهبنیادمسئولیت اجتماعی شرکتهاFuzzy Delphiautomotive industryHybrid ApproachData FoundationCorporate Social Responsibilityصنعت خودروپژوهشکدگذاریمسئولیتپذیری اجتماعیمصاحبههامسئولیتپذیری اجتماعی شرکت