keyword customer experience management / (25 Article)
- Sort by
- Date
-
1.
Writer : کوچک پور نصفی، رضا ؛ سعیدی، حمید ؛ محترم قلاتی، رحیم ؛ Corresponding Author : سعیدنیا، حمید رضا ؛
Journal:مدیریت بازاریابی»تابستان 1403 - شماره 63 Ranking A+ (Azad University (16 page(s) - From 2 to 17 )
Keywords:نظریه داده بنیاد.بازاریابی املاکاعتبار مشاورین املاکمدیریت تجربه مشتریانcustomer experience managementReal Estate MarketingCredit of Real Estate ConsultantsGrounded theory.
-
2.
Writer : مردآزاد ناوی، پیام ؛ محمدی، سید بیوک ؛ خون سیاوش، محسن ؛ Corresponding Author : حیدرزاده هنزایی، کامبیز ؛
Journal:مدیریت بازرگانی»تابستان 1403، دوره شانزدهم ، شماره 2 Ranking الف (Ministry of Science/ISC (29 page(s) - From 449 to 477 )
Keywords:تحلیل محتوای کیفیمولفههای سازمانیتجربۀ مشتریمدیریت تجربۀ مشتریمدل پیادهسازیqualitative content analysiscustomer experiencecustomer experience managementorganizational ComponentsImplementation Model
-
3.
Writer : زادون، هدی ؛ قاسمی، بهروز ؛ Corresponding Author : خیری، بهرام ؛
Journal:مدیریت کسب و کارهای بین المللی»تابستان 1402 - شماره 22 Ranking ب (Ministry of Science (26 page(s) - From 23 to 48 )
Keywords:حمل ونقل دریاییتجربه خدماتمدیریت تجربه مشتریسفر مشتریبازار بین بنگاهیcustomer experience managementCustomer JourneyB2B Marketservice experiencemaritime transportationکانتینرحملمشتریانپژوهش
-
4.
Writer : حسینی، محمد رضا ؛ طیبی رهنی، علی ؛ عزیزی، مهدی ؛ شادمان، محمد جواد ؛
Journal:مدیریت استاندارد و کیفیت»تابستان 1402 - شماره 48 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (30 page(s) - From 87 to 116 )
Keywords:اقدام پژوهیتجربه مشتریهم آفرینیcustomer experience managementcocreation with thecustomerAction Research
-
5.
Corresponding Author : Hoodi، pegah ؛ Writer : Hasangholi Pouryasouri، Tahmours ؛
Journal:Journal of System Management»Summer 2023, Volume 9 - Number 3 Ranking A (Azad University/ISC (14 page(s) - From 299 to 312 )
Keywords:Research trendscustomer experience managementbibliographic analysis
-
6.
Writer : دشتی پور، معصومه ؛ ابراهیمی، الهام ؛ Corresponding Author : ایرانی، حمیدرضا ؛
Journal:راهبردهای بازرگانی»پاییز و زمستان 1401 - شماره 38 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (21 page(s) - From 30 to 50 )
Keywords:صنعت بانکداریتحلیل تمالگوی مدیریت تجربه مشتریانکانالهای توزیع چندگانهMultiple Distribution Channelsbanking industrycustomer experience management
-
7.
Writer : قیم اعلائی، کیوان ؛ اسماعیل پور، حسن ؛ سعیدنیا، حمیدرضا ؛ حق شناس، فریده ؛
Journal:جامعه شناسی سیاسی ایران»بهمن 1401 - شماره 27 ISC (12 page(s) - From 7784 to 7795 )
Keywords:مدل ریاضیمعادلات ساختاریوابستگی برندمدیریت تجربه مشتریcustomer experience managementBrand dependencyStructural EquationsMathematical modelوابسـتگیمقولهپژوهشقالبارزش
-
8.
Writer : ابدی، مریم ؛ خورشیدی، عباس ؛ Corresponding Author : سعیدنیا، حمیدرضا ؛
Journal:مدیریت منابع در نیروی انتظامی»زمستان 1401، شماره 40 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (26 page(s) - From 47 to 72 )
Keywords:بانک های تجاریمدیریت تجربه مشتریصنعت بانکداری موبایلیmobile banking industrycustomer experience managementCommercial banks
-
9.
Writer : جعفری نیا، سعید ؛ خواستار، حمزه ؛ نیاکان، لیلی ؛ Corresponding Author : سلماسی، مریم ؛
Journal:پژوهشنامه بیمه»پاییز 1401 - شماره 148 Ranking الف (Ministry of Science/ISC (15 page(s) - From 262 to 276 )
Keywords:کدگذاریتحلیل محتواآینده پژوهیبیمههای اتومبیلdata foundation techniquePersonal InsuranceCompetitive Advantagecustomer experience management
-
10.
Corresponding Author : خسروی، ابوالفضل ؛ Writer : سلطانی، مرتضی ؛ فتحی، محمد رضا ؛ علی، باسل ؛
Journal:پژوهشنامه بیمه»تابستان 1401 - شماره 147 Ranking الف (Ministry of Science/ISC (17 page(s) - From 244 to 260 )
Keywords:مزیت رقابتیبیمه اشخاصمدیریت تجربه مشتریانتکنیک داده بنیادdata foundation techniquePersonal Insurancecustomer experience managementCompetitive Advantage