Category (Article count) |
---|
مدیریت 55 |
علوم اجتماعی 3 |
میان رشته ای 2 |
اخلاق 1 |
علوم سیاسی 1 |
اقتصاد 1 |
تاریخ 1 |
Language (Article count) |
---|
Persian 64 |
Ranking (Article count) |
---|
ب 10 |
Science-Research 7 |
الف 6 |
Scientific-Progrative 2 |
-
1.
Corresponding Author : خیری، بهرام ؛ Writer : صفری سنجانی، ضحی ؛ نعمتی زاده، سینا ؛
Journal:مدیریت برند»زمستان 1402 - شماره 36 Ranking الف (Ministry of Science/ISC (36 page(s) - From 241 to 276 )
Keywords:نظریه داده بنیادارزش ویژه برندارزش ویژه برند صنعتیindustrial brand equityGrounded Theory Method (GTM)brand equityبرنــدبرنـدارزشبـههـا
-
2.
Writer : امامی، کاملیا ؛ مومنی، ماندان ؛ Corresponding Author : خیری، بهرام ؛
Journal:بررسی های بازرگانی»مرداد و شهریور 1402- شماره 120 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (33 page(s) - From 117 to 149 )
Keywords:رویکرد کیفیبرنامهریزی استراتژیک بازاریابی جامعکسبوکارهای آنلاینHolistic Strategic Marketing Plan/ Online Businesses/ Qualitative ApproachHolistic Strategic Marketing PlanQualitative approachOnline Businesses
-
3.
Writer : زادون، هدی ؛ قاسمی، بهروز ؛ Corresponding Author : خیری، بهرام ؛
Journal:مدیریت کسب و کارهای بین المللی»تابستان 1402 - شماره 22 Ranking ب (Ministry of Science (26 page(s) - From 23 to 48 )
Keywords:حمل ونقل دریاییتجربه خدماتمدیریت تجربه مشتریسفر مشتریبازار بین بنگاهیcustomer experience managementCustomer JourneyB2B Marketservice experiencemaritime transportationکانتینرحملمشتریانپژوهش
-
4.
Writer : حبیبی، مهدی ؛ علیقلی، منصوره ؛ Corresponding Author : خیری، بهرام ؛
Journal:مطالعات رفتار مصرف کننده»تابستان 1402، دوره دهم - شماره 2 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (20 page(s) - From 1 to 20 )
Keywords:آمیخته بازاریابیرفتار مشتریآمیخته یکپارچه بازاریابیرفتار مشتری صنعتیcustomer behaviorindustrial customer behaviorintegrated marketing mixMarketing mix
-
5.
Writer : امامی، کاملیا ؛ مومنی، ماندان ؛ Corresponding Author : خیری، بهرام ؛
Journal:کاوش های مدیریت بازرگانی»بهار 1402 - شماره 31 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (36 page(s) - From 217 to 252 )
Keywords:پیامدهامدل برنامه ریزی استراتژیک بازاریابی جامعکسب وکارهای برخطconsequencesOnline BusinessesHolistic Strategic Marketing Planبرنامهریزی استراتژیک بازاریابی جامعبرنامهشناساییمشتری
-
6.
Writer : پوردشت، لیلا ؛ حیدری، عباس ؛ Corresponding Author : خیری، بهرام ؛
Journal:جامعه شناسی سیاسی ایران»بهمن 1401 - شماره 27 ISC (18 page(s) - From 623 to 640 )
Keywords:مسئولیت اجتماعیجامعه شناسیبازاریابی اجتماعیجامعه سالمندانSocial marketingSociologySocial Responsibilitythe elderlyاجتماعیسالمندانکدگذاریپژوهشمدیرانجامعه
-
7.
Writer : مرادی، محسن ؛ خیری، بهرام ؛ میرالماسی، آیدا ؛
Journal:روش شناسی علوم انسانی»زمستان 1401 - شماره 110 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (15 page(s) - From 66 to 80 )
Keywords:ضریب آلفای کرونباخروششناسی کمّی علوم انسانیسنجش پایایی و تعمیمپذیریسنجش پایایی امگای مکدونالدمحدودیتهای ضرایب سنجش پایاییاشتباهات رایج در پژوهشهای کمّیQuantitative methodology in the humanitiesMeasurement of reliability and generalizabilityOmega McDonald's reliability testLimitations of reliability coefficientsCommon mistakes in quantitative researchCronbach's alpha coefficientاسنادپژوهشپایاییقابلیت اطمینانتاریخیآلفای کرونباخشاخصعلوم انسانی و اجتماعی
-
8.
Writer : امامی، کاملیا ؛ مؤمنی، ماندان ؛ Corresponding Author : خیری، بهرام ؛
Journal:مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند»پاییز 1401 - شماره 41 Ranking الف (Ministry of Science (37 page(s) - From 256 to 292 )
Keywords:نظریه زمینهایبرنامهریزی استراتژیک بازاریابی جامعکسبوکارهای آنلاینHolistic Strategic Marketing PlanQualitative approachOnline Businesses
-
9.
Writer : علیپور، پژمان ؛ حیدری، عباس ؛ Corresponding Author : خیری، بهرام ؛
Journal:مطالعات مدیریت گردشگری»تابستان 1401 - شماره 58 Ranking الف (Ministry of Science/ISC (25 page(s) - From 75 to 99 )
Keywords:تجارت الکترونیکبرندسازیمشارکت مشتریهمآفرینی ارزشCustomer participationBrandingE CommerceValue creationمشتریمشتریانارزشفناوری اطلاعاتصنعت گردشگریمدل
-
10.
Writer : حیدرزاده، کامبیز ؛ خیری، بهرام ؛ Corresponding Author : کوکبی، راضیه ؛
Journal:آینده پژوهی مدیریت»تابستان 1401- شماره 129 Ranking A (Azad University (19 page(s) - From 24 to 42 )
Keywords:بازایابیبازاریابی درونگرابازاریابی برونگرابازاریابی دیجیتالDigital marketinginbounded marketingoutbounded marketingMarketing