-
1.
Writer : قدم پور، عزت اله ؛ کریمیان، مجتبی ؛ پیرعین الدین، سعید ؛ باغخانی، نرگس ؛ Corresponding Author : یوسف وند، مهدی ؛
Journal:راهبردهای آموزش در علوم پزشکی»آذر و دی 1397، دوره یازدهم - شماره 5 ISC (9 page(s) - From 113 to 121 )
Keywords:روش تدریسمعنای تحصیلالگوی پیش سازماندهندهنیازهای خودتعیین گریKey words: Advance organizerSelf-determination needsMeaning of EducationTeaching Model
-
2.
Writer : فرهادی، علی ؛ خلیلی گشنیگانی، زهرا ؛ Corresponding Author : قدم پور، عزت اله ؛
Journal:راهبردهای آموزش در علوم پزشکی»مهر و آبان 1395، دوره نهم - شماره 4 ISC (5 page(s) - From 261 to 265 )
Keywords:درگیری شناختیدرگیری انگیزشیدرگیری رفتاریسرزندگی تحصیلی.motivational engagementbehavioural engagementacademic bouyancy.cognitive engagement
-
3.
Writer : یوسف وند، مهدی ؛ یاوری، هانیه ؛ ازادی، ارزو ؛ اج، ارمان ؛ Corresponding Author : قدم پور، عزت اله ؛
Journal:راهبردهای آموزش در علوم پزشکی»فروردین و اردیبهشت 1398، دوره دوازدهم - شماره 1 ISC (8 page(s) - From 30 to 37 )
Keywords:کلیدواژه ها: مدلتاب آوری آموزشیجهت گیری مذهبیخوشبینی آموزشیدرگیری آموزشیKeywords: ModelReligious Orientationacademic optimismAcademic ResilienceAcademic engagement
-
4.
Writer : فرهادی، علی ؛ ساکی، کوروش ؛ قدم پور، عزت اله ؛ چهری، پرستو ؛ Corresponding Author : خلیلی گشنیگانی، زهرا ؛
Journal:راهبردهای آموزش در علوم پزشکی»خرداد و تیر 1395، دوره نهم - شماره 2 ISC (6 page(s) - From 128 to 133 )
Keywords:دانشگاه علوم پزشکیدرگیری تحصیلیسرمایه روانشناختیPsychological CapitalAcademic engagementthe University of Medical Sciences
-
5.
Writer : مرآتی، علیرضا ؛ ویسکرمی، حسنعلی ؛ Corresponding Author : قدمپور، عزت اله ؛
Journal:راهبردهای آموزش در علوم پزشکی»فروردین و اردیبهشت 1401، دوره پانزدهم - شماره 1 ISC (8 page(s) - From 20 to 27 )
Keywords:مدرسهدانشآموزهیجانطرحوارهکلید واژهها: خوشبینیKeywords: optimismStudentexcitementSchemaSchool
-
6.
Writer : پورمحمدقوچانی، کامران ؛ قاسمی کهریز سنکی، بهشته ؛ شاکرمی، مریم ؛ جلیلی، راضیه ؛ قدم پور، عزت اله ؛ Corresponding Author : یوسف وند، مهدی ؛
Journal:راهبردهای آموزش در علوم پزشکی»فروردین و اردیبهشت 1399، دوره سیزده - شماره 1 ISC (7 page(s) - From 10 to 16 )
Keywords:ارزشیابی تکوینیعشق به یادگیریبازخوردهای اصلاحی کتبی و کلامیEmotional freedom Techniquesو studentsanxietypsychological well-being