-
1.
Writer : حسنقلی پور، طهمورث ؛ اسفیدانی، محمد رحیم ؛ ساجدی فر، علی اصغر ؛ محمدی، ابراهیم ؛
Journal:اقتصاد و تجارت نوین»تابستان و پاییز 1391، سال هشتم - شماره 1 Ranking Science-Research (Ministry of Science/ISC (22 page(s) - From 57 to 78 )
Keywords:رضایت مشتریشرکت کارگزاریاعتماد برخطکیفیت خدمات الکترونیکیمشتریاطلاعاتاعتماد
-
2.
Writer : حسنقلیپور، طهمورث ؛ امین، فرشته ؛ کاتب، غلامرضا ؛ رمضانی، علی ؛
Journal:مدیریت فردا»زمستان 1390 - شماره 29 Ranking Science-Research (Ministry of Science/ISC (20 page(s) - From 119 to 138 )
Keywords:خدمترضایت مشتریسیستم تولید انعطاف پذیرسیستم خدمت رسانی انعطاف پذیربسته محصولبانک DEA و TOPSIS
-
3.
طراحی مدل مفهومی جهت سنجش الزامات تحقق مدیریت کیفیت فراگیر در سازمان ها و ارتباط آن با رضایت مشتریان
Writer : فیروزیان، محمود ؛ حسنقلی پور، طهمورث ؛ صارمی، محمود ؛ سید دانش، سید یحیی ؛
Journal:دانش مدیریت»زمستان 1386 - شماره 79 Ranking Science-Research (Ministry of Science/ISC (20 page(s) - From 73 to 92 )
Keywords:تعهدرهبریرضایت مشتریدرگیر شدنمدیریت کیفیت فراگیردانش علمیمدلرضایت مشتریان