-
11.
Corresponding Author : محمدیان، محمود ؛ Writer : ظهوری، بهاره ؛
Journal:علوم مدیریت ایران»پاییز 1395 - شماره 43 Ranking Science-Research (Ministry of Science/ISC (32 page(s) - From 153 to 184 )
Keywords:مدلسازی ساختاری تفسیریمسئولیت اجتماعی شرکتیکالاهای تندمصرفبرند اجتماعیبرندسازیمدلمسئولیت اجتماعیذینفعانمصرفکنندگانمتغیرساختBrandمسئولیت اجتماعی شرکت هاشرکت ها
-
12.
اولویت بندی عوامل مؤثر بر ارزش برند شرکت های اینترنتی - از دیدگاه دانشجویان دانشگاه علامه طباطبائی -
Writer : محمدیان، محمود ؛ دهدشتی شاهرخ، زهره ؛ جلال زاده مقدم شهری، آرش ؛
Journal:Journal of Information Technology Management»پاییز 1391 - شماره 12 Ranking Science-Research (Ministry of Science/ISC (26 page(s) - From 187 to 212 )
Keywords:ارزش برندشرکت های اینترنتیخدمات مشتریارتباطات بازاریابی
-
13.
Writer : محمدیان، محمود ؛ اله وردی، مصطفی ؛ سلیمی، امیر ؛
Journal:مدیریت بازرگانی»زمستان 1392، دوره پنجم - شماره 4 Ranking Science-Research (Ministry of Science/ISC (18 page(s) - From 61 to 78 )
-
14.
Writer : محمدیان، محمود ؛ ختائی، امیر ؛
Journal:مدیریت بازرگانی»بهار 1390، دوره سوم - شماره 1 Ranking Science-Research (Ministry of Science/ISC (18 page(s) - From 143 to 160 )
Keywords:رفتارحفاظتی نسبت به محیط زیستپشتیبانی از اقدامات زیست محیطیمصرف کننده سبزرفتار خرید سبزنگرش های زیست محیطی
-
15.
Writer : داداشی، محمد علی ؛ محمدیان، محمود ؛ دهدشتی شاهرخ، زهره ؛ خاشعی، وحید ؛
Journal:پژوهش های مدیریت عمومی»بهار 1396 - شماره 35 Ranking Science-Research (Ministry of Science/ISC (28 page(s) - From 271 to 298 )
Keywords:ایرانعملکردعوامل درون سازمانیبازارگراییمحصولات ارگانیکعوامل برون سازمان
-
16.
Writer : محمدیان، محمود ؛ احمدی، مهسا ؛
Journal:هنرهای زیبا - هنرهای نمایشی و موسیقی»بهار و تابستان 1395، دوره بیست و یکم - شماره 1 Ranking Science-Research (Ministry of Science/ISC (8 page(s) - From 77 to 84 )
Keywords:بازاریابی موسیقیتهیة موسیقیرفتار تهیة موسیقیرفتار مصرفکنندگان موسیقیرفتار مصرفی موسیقیMusic MarketingMusic ProcurementMusic Consumption BehaviorMusic Consumers BehaviorMusic Procurement Behavior
-
17.
Writer : محمدیان، محمود ؛ خواجه دهدشتی، معصومه ؛
Journal:کاوش های مدیریت بازرگانی»بهار و تابستان 1395 - شماره 15 Ranking Science-Research (Ministry of Science/ISC (20 page(s) - From 39 to 58 )
Keywords:اعتمادقصد خریدتصویر فروشگاهمسئولیت اجتماعی شرکتدلبستگی احساسیارزش معاملاتی ادراک شدهPurchase Intentionsemotional attachmentstore imageperceived transactional valueTrustCorporate Social Responsibilityخردهفروشیفروشگاهمصرفکنندهقصد خرید مصرفکنندگان
-
18.
Writer : محمدیان، محمود ؛ دهدشتی شاهرخ، زهره ؛ خاشعی، وحید ؛ داداشی، محمد علی ؛
Journal:پژوهش در نظام های آموزشی»تابستان 1395 - شماره 33 Ranking Science-Research (Ministry of Science/ISC (12 page(s) - From 64 to 75 )
-
19.
Writer : خدادادحسینی، سید حمید ؛ شفیعی، میثم ؛ کردناییج، اسدالله ؛ محمدیان، محمود ؛
Journal:پژوهش های مدیریت در ایران»بهار 1393، دوره هجدهم - شماره 1 Ranking Science-Research (Ministry of Science/ISC (30 page(s) - From 25 to 54 )
-
20.
Writer : محمدیان، محمود ؛ بخشنده، قاسم ؛
Journal:مطالعات مدیریت، بهبود و تحول»پاییز 1393 - شماره 75 Ranking Science-Research (Ministry of Science/ISC (30 page(s) - From 39 to 68 )
Keywords:نگرشبازاریابی سبزتمایل به پرداختقصد خریدمحصولات سبز