-
1.
Writer : بلوچی، حسین ؛ غریب، ایمان ؛
Journal:بررسی های بازرگانی»فروردین و اردیبهشت 1400- شماره 106 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (24 page(s) - From 103 to 126 )
Keywords:کیفیت خدماترضایت مشتریانخدمات بانکیتحلیل اهمیت عملکردکسبوکار کوچک و متوسطSmall and Medium BusinessService Qualitycustomer satisfactionBanking servicesPerformance Analysis
-
2.
Writer : غریب، ایمان ؛ حیدرزاده، کامبیز ؛ Corresponding Author : طلوعی، عباس ؛
Journal:آینده پژوهی مدیریت»پاییز 1398 - شماره 118 Ranking A+ (Azad University (14 page(s) - From 189 to 202 )
Keywords:خوشه بندیبخش بندیقوانین انجمنیرفتار پویای مشتریانManagement EmpowermentEducational EmpowermentEducational Management StudentsFuturistic Higher Education
-
3.
Writer : خوش هیکل، مسعود ؛ غریب، ایمان ؛
Journal:مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند»تابستان 1395 - شماره 16 (23 page(s) - From 123 to 145 )
Keywords:بانکداری الکترونیکموانع سازمانیموانع مدیریتیموانع فناورانهموانع هزینه ایبانککارکنانمشتریان