-
1.
Corresponding Author : حسین پور، مهدی ؛ Writer : محمدیفر، یوسف ؛ خدایی، عطیه ؛
Journal:چشم انداز مدیریت بازرگانی»بهار 1401، دوره جدید - شماره 49 ، ب (Ministry of Science/ISC (24 page(s) - From 13 to 36 )
Keywords:افراد تاثیرگذاربازاریابی از طریق افراد تاثیرگذاربازاریابی دیجیتالرسانههای اجتماعیرویکرد فراترکیبsocial mediaDigital marketingmeta-synthesis methodInfluencer Marketinginfluencersبازاریابیاطلاعاتپژوهشکسب و کارهابازاریابی تاثیرگذار رسانههای اجتماعی
-
2.
Corresponding Author : محمدی فر، یوسف ؛ Writer : کریمی، شهلا ؛
Journal:چشم انداز مدیریت بازرگانی»تابستان 1402، دوره جدید - شماره 54 ، ب (Ministry of Science/ISC (36 page(s) - From 117 to 152 )
Keywords:چالشبازاریابی سبزفراترکیبکسبوکار کوچک و متوسطchallengeGreen MarketingHybridizationSmall and Medium Business