keyword influencers / (7 Article)
- Sort by
- Date
-
1.
Writer : روستا، نازنین ؛ شفیعی، مهرداد ؛ Corresponding Author : الهیاری، احمد ؛
Journal:پژوهش های میان رشته ای زنان»زمستان 1402 - شماره 4 (9 page(s) - From 51 to 59 )
Keywords:اعتمادجذابیتاینفلوئنسرها.TrustAttractivenessinfluencers
-
2.
Corresponding Author : موقر، مرتضی ؛ Writer : امامقلی زاده، سعید ؛ صاحب الداری، مینو ؛
Journal:تحقیقات بازاریابی نوین»پاییز 1402 - شماره 50 ، ب (Ministry of Science/ISC (26 page(s) - From 23 to 48 )
Keywords:عوامل روانشناختیشبکههای اجتماعیاینفلوئنسربازاریابی تاثیرگذار رهبران عقیدهInfluencer Marketinginfluencerssocial networkspsychological factorsOpinion Leaders
-
3.
Corresponding Author : گودینی، مریم ؛ Writer : موقر، مرتضی ؛
Journal:مدیریت بازاریابی هوشمند»تیر 1402، دوره چهارم - شماره 2 (17 page(s) - From 62 to 78 )
Keywords:تحلیل تمرسانه اجتماعیبازاریابی تاثیرگذارافراد تاثیرگذارInfluencer Marketinginfluencerssocial mediaTheme Analysisچالشاینفلوئنسراطلاعاترسانههای اجتماعیپژوهشمصاحبهمخاطبان
-
4.
Corresponding Author : حسین پور، مهدی ؛ Writer : محمدیفر، یوسف ؛ خدایی، عطیه ؛
Journal:چشم انداز مدیریت بازرگانی»بهار 1401، دوره جدید - شماره 49 ، ب (Ministry of Science/ISC (24 page(s) - From 13 to 36 )
Keywords:افراد تاثیرگذاربازاریابی از طریق افراد تاثیرگذاربازاریابی دیجیتالرسانههای اجتماعیرویکرد فراترکیبsocial mediaDigital marketingmeta-synthesis methodInfluencer Marketinginfluencersبازاریابیاطلاعاتپژوهشکسب و کارهابازاریابی تاثیرگذار رسانههای اجتماعی
-
5.
Writer : Nouf Alhafi ؛ Manzar Ahmed ؛
Journal:PalArch's Journal of Archaeology of Egypt»july 2021, Volume 18 - Number 16 (13 page(s) - From 343 to 355 )
Keywords:customerProductsocial mediacelebritiespurchaseinfluencers
-
6.
Corresponding Author : ابراهیمی، سید علیرضا ؛ Writer : قريشي، سيد حميد ؛
Journal:مدیریت فردا»تابستان 1400 - شماره 67 ، ج (Ministry of Science/ISC (8 page(s) - From 271 to 278 )
Keywords:ارزیابی عملکردمشتریانکارکنانکارگزاریتامین اجتماعیعوامل موثرمدیران ستادinfluencersstaffsocial securityPerformance appraisalcustomersBrokerage
-
7.
Writer : رستگاری، رضا ؛ امینی، علیرضا ؛ Corresponding Author : ابراهیمی، ابوالقاسم ؛
Journal:چشم انداز مدیریت بازرگانی»تابستان 1400، دوره جدید - شماره 46 ، ب (Ministry of Science/ISC (29 page(s) - From 113 to 141 )
Keywords:اینستاگراماستراتژی بازاریابی تاثیرگذارمدل ساختاری معادلهایاینفلوئنسرهای بازاریابیEquational Structural ModelInfluencer Marketing StrategyInstagraminfluencers