keyword بازاریابی تاثیرگذار / (6 Article)
- Sort by
- Date
-
1.
Corresponding Author : گودینی، مریم ؛ Writer : موقر، مرتضی ؛
Journal:مدیریت بازاریابی هوشمند»تیر 1402، دوره چهارم - شماره 2 (17 page(s) - From 62 to 78 )
Keywords:تحلیل تمرسانه اجتماعیافراد تاثیرگذاربازاریابی تاثیرگذارInfluencer Marketinginfluencerssocial mediaTheme Analysisچالشاینفلوئنسراطلاعاترسانههای اجتماعیپژوهشمصاحبهمخاطبان
-
2.
Writer : دانش راد، مهدی ؛
Conference:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات دوازدهمین کنفرانس بینالمللی پژوهشهای مدیریت و علوم انسانی در ایران Ranking International (5 page(s) - From 3479 to 3483 )
Keywords:آگاهی از برندهویت برندتبلیغات هدفمندبازاریابی تاثیرگذاراستراتژی رسانه های اجتماعی
-
3.
Writer : امینی، علیرضا ؛ ابراهیمی، ابوالقاسم ؛ رستگاری، رضا ؛
Journal:مدیریت بازرگانی»زمستان 1401، دوره چهاردهم - شماره 4 Ranking الف (Ministry of Science/ISC (25 page(s) - From 600 to 624 )
Keywords:استراتژی بازاریابی تاثیرگذارمدل ساختاری معادلهایاینفلوئنسرهای بازاریابیاینستاگرامInstagramInfluencer Marketing StrategyEquation structural modelMarketing influencersاینفلوئنسراینفلوئنسرهابازاریابی تأثیرگذاراطلاعاتمدلانتخاب اینفلوئنسر
-
4.
Writer : بهمن میرزا، محبوبه ؛ حاجی حیدری، نسترن ؛ Corresponding Author : سیدامیری، نادر ؛
Journal:بررسی های مدیریت رسانه»زمستان 1401 - شماره 4 (29 page(s) - From 418 to 446 )
Keywords:بیبلیومتریکبازاریابی تاثیرگذارروابط فرااجتماعیچارچوب TCM-ADOADO-TCM frameworkPara-social relationshipsInfluencer MarketingBibliometricاجتماعیشناساییهـاتعامل فرااجتماعی و روابط فرااجتماعی
-
5.
ارائه الگوی بازاریابی از طریق افراد تاثیرگذار درخرید و مصرف محصولات داخلی با رویکرد نظریه داده بنیاد
Writer : شاه بابایی، علی ؛ اخوان فر، امیر ؛ فتاحی، مجید ؛ Corresponding Author : سعیدی، پرویز ؛
Journal:مطالعات رفتار مصرف کننده»بهار 1401، دوره نهم - شماره 1 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (21 page(s) - From 113 to 133 )
Keywords:رسانه اجتماعیبازاریابی دیجیتالبازاریابی تاثیرگذارتاثیرگذاررسانه اجتماعیمحصول داخلیInfluencer MarketingInfluencer Social MediaDigital marketingDomestic Productsocial mediaپژوهشمدیرتأثیرمصاحبهمصرفکنندگان
-
6.
Writer : رخشانی زاده، محمد ؛ فتاحی امین، امیرمحمد ؛ دولت زاده، هیراد ؛ خلیلی نصر، آرش ؛
Conference:کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی»مجموعه مقالات سومین کنفرانس بینالمللی مطالعات بین رشتهای در مدیریت و مهندسی (18 page(s) - From 912 to 929 )
Keywords:شبکههای اجتماعیاینستاگرامقصدخریداینفلوئنسربازاریابی تاثیرگذار
Related keywords
Article publication trend
Scientific rank
- الف (1 Article)
- ب (1 Article)
- بین المللی (1 Article)