تابستان 1400، دوره جدید - شماره 46 Ranking ب (Ministry of Science)
-
Writer : احمدی، فرهاد ؛ صادقی، حسین ؛ Corresponding Author : میگون پوری، محمدرضا ؛
(25 page(s) - From 13 to 37 )
Keywords:همکاریشرکتهای بزرگاکوسیستمکسبوکارهای کوچکشتابدهیLarge CompaniesaccelerationSmall BusinessesCollaborationEcosystemکسب و کارهای کوچکمدلهمکاریکســب و کارهای کوچکشــرکتریسککدگذاری
-
Corresponding Author : فلاح، محمدرضا ؛
(26 page(s) - From 39 to 64 )
Keywords:دختران دانشجوتحلیل مضمونکسبوکارهای نوپاتوانمندسازی چندگانهظرفیتسازی هدفمندTargeted capacity buildingMultiple EmpowermentStudent girlsStart|upsContent analysisکارآفرینمضمونتوسعهتوانمندسازی
-
Corresponding Author : دهقانی سلطانی، مهدی ؛ Writer : محمدی، اسفندیار ؛
(24 page(s) - From 65 to 88 )
Keywords:بازاریابی بازی سازیارزش های لذت جویانهارزش های فایده گراعشق به برندbrand loveGamification marketingHedonic valuesUtilitarian valuesتجربهعشـق
-
Writer : گراوند، عادله ؛ دهدشتی شاهرخ، زهره ؛ عبدالوند، محمدعلی ؛ Corresponding Author : حیدرزاده، کامبیز ؛
(24 page(s) - From 89 to 112 )
Keywords:فرا ترکیبکرونا ویروسهمهگیریکوید -19پاسخ رفتاری مصرفکنندهConsumer Behavioral ResponseCOVID| 19SynthesisCoronavirusPandemicMetaهمهگیری کوویدرفتار مصرففراترکیبپژوهش
-
Writer : رستگاری، رضا ؛ امینی، علیرضا ؛ Corresponding Author : ابراهیمی، ابوالقاسم ؛
(29 page(s) - From 113 to 141 )
Keywords:اینستاگراماستراتژی بازاریابی تاثیرگذارمدل ساختاری معادلهایاینفلوئنسرهای بازاریابیEquational Structural ModelInfluencer Marketing StrategyInstagraminfluencers
-
Corresponding Author : شریعت نژاد، علی ؛ Writer : موسوی، سیدنجم الدین ؛ حسینی، مینا ؛
(26 page(s) - From 142 to 167 )
Keywords:مشروعیت سازمانیبرند رهبریواژههای کلیدی: برندشهرت سازمانیBased CompaniesFindings showed that leadership brand has a positive and significant effect on the reputation of knowledgeسازمانمدیرانکارکناندانش بنیانپژوهشمدیریت
-
Writer : سعیدی، محمد ؛ عباسی، عباس ؛ امینی، علیرضا ؛
(25 page(s) - From 168 to 192 )
Keywords:رفتار مصرفکنندهتصمیمگیری مصرفکنندهرفتار پیش از خرید مصرفکنندهConsumer Decision MakingPprepurchase Consumer Behavior.Consumer behaviorمصرفکنندهجستجوی اطلاعاتمدلسازهپژوهش