-
1.
Writer : بلوچ، محمود ؛ بهرام نژاد، راضیه ؛
Conference:کنفرانس ملی پژوهش های نوین در مدیریت، اقتصاد و حسابداری»مجموعه مقالات نخستین کنفرانس ملی پژوهش های نوین در مدیریت، اقتصاد و حسابداری Ranking ملی (6 page(s) - From 730 to 735 )
Keywords:تئوری تصمیم گیری مدیریت عملکرد سازمان ها
-
2.
Writer : بلوچ، محمود ؛ رسولی، میلاد ؛
Conference:کنفرانس ملی پژوهش های نوین در مدیریت، اقتصاد و حسابداری»مجموعه مقالات نخستین کنفرانس ملی پژوهش های نوین در مدیریت، اقتصاد و حسابداری Ranking ملی (8 page(s) - From 751 to 758 )
Keywords:برند تبلیغات ارزش ویژه برند اینستاگرام اصفهان
-
3.
Writer : بلوچ، محمود ؛ بهرام نژاد، راضیه ؛
Conference:کنفرانس ملی پژوهش های نوین در مدیریت، اقتصاد و حسابداری»مجموعه مقالات نخستین کنفرانس ملی پژوهش های نوین در مدیریت، اقتصاد و حسابداری Ranking ملی (13 page(s) - From 717 to 729 )
Keywords:برند مشتریان ارزش ویژه برند باشگاه های ورزشی هرمزگان
-
4.
بررسی رابطه بین شناسایی برند مصرف کننده و وفاداری به برند در اجتماع برند (مطالعه موردی برند سامسونگ)
Writer : ترکمندی، حدیث ؛ سرحدی، ساینا ؛ Corresponding Author : بلوچ، محمود ؛
Journal:پژوهش های معاصر در علوم مدیریت و حسابداری»زمستان 1401 - شماره 15 (18 page(s) - From 20 to 37 )
Keywords:وفاداری به برنداجتماع برندبرند مصرف کنندهاطلاعاتمشتریمصرفکنندهاجتماعیوفاداریمشتریانمحصول