-
1.
Corresponding Author : خادمی، علی اکبر ؛ Writer : برومندنسب، علی ؛ فرازنده، هانیه ؛
Journal:مدیریت بازاریابی»تابستان 1400، سال شانزدهم - شماره 51 Ranking A (Azad University (16 page(s) - From 71 to 86 )
Keywords:انگیزههاوفاداری برنداعتماد برندرسانه اجتماعیمشارکت مشتریسایتهای شبکه اجتماعیجوامع برند آنلاینخلق مشترک برندCustomer participationonline brandBranding co creation.motivationsBrand Trustsocial networking sitessocial mediacommunitiesbrand loyalty
-
2.
Writer : رستمی زاد، سارا ؛ لطفی زاده، فرشته ؛ Corresponding Author : حیدرزاده، کامبیز ؛
Journal:مدیریت بازاریابی»تابستان 1400، سال شانزدهم - شماره 51 Ranking A (Azad University (22 page(s) - From 29 to 50 )
Keywords:مشغولیت ذهنی با برندمصرف محتوامشارکت در محتواقصد ارجاع تبلیغات کلامی الکترونیکینسل X و YانگیزههااینستاگرامmotivationsBrand EngagementInstagramgeneration YConsumption of contentContribution of contente WOM referral intentionGeneration X
-
3.
Corresponding Author : سعدآبادی، علی اصغر ؛ Writer : جعفریان، فاطمه ؛ رحیمی راد، زهره ؛
Journal:مطالعات توسعه اجتماعی ایران»بهار 1401، سال چهاردهم - شماره 2 Ranking A (Azad University/ISC (17 page(s) - From 169 to 185 )
Keywords:انگیزههامشارکت اجتماعینوآوری اجتماعیسرمایهگذارانتامین مالی جمعی مبتنی بر اهداSocial InnovationCrowdfundingInvestorssocial participationMotivationتأمین مالی جمعیمشارکتشناساییکارآفرینان