تابستان 1400، سال شانزدهم - شماره 51 Ranking A (Azad University)
-
Writer : ضیایی، محمود ؛ حمدی، کریم ؛ Corresponding Author : نیکومرام، هاشم ؛
(28 page(s) - From 1 to 28 )
Keywords:تابآوریاقتصاد مقاومتیمدیریت جهادییکپارچگی نظام بانکیاصلاح و بهسازی نظام بانکیمقاومسازی نظام بانکیJahadi ManagementBanking System Integration.Resistance Economyresilience
-
Writer : رستمی زاد، سارا ؛ لطفی زاده، فرشته ؛ Corresponding Author : حیدرزاده، کامبیز ؛
(22 page(s) - From 29 to 50 )
Keywords:مشغولیت ذهنی با برندمصرف محتوامشارکت در محتواقصد ارجاع تبلیغات کلامی الکترونیکینسل X و YانگیزههااینستاگرامmotivationsBrand EngagementInstagramgeneration YConsumption of contentContribution of contente WOM referral intentionGeneration X
-
Writer : صمدزاده، امیرحسین ؛ خون سیاوش، محسن ؛ Corresponding Author : عبدالوند، محمد علی ؛
(19 page(s) - From 51 to 69 )
Keywords:رفتار اخلاقیکیفیت خدماتتصویر برندرضایت بیمارانوفاداری بیمارانPatient loyalty.Service QualityEthical BehaviorPatient satisfactionbrand image
-
Corresponding Author : خادمی، علی اکبر ؛ Writer : برومندنسب، علی ؛ فرازنده، هانیه ؛
(16 page(s) - From 71 to 86 )
Keywords:انگیزههاوفاداری برنداعتماد برندرسانه اجتماعیمشارکت مشتریسایتهای شبکه اجتماعیجوامع برند آنلاینخلق مشترک برندCustomer participationonline brandBranding co creation.motivationsBrand Trustsocial networking sitessocial mediacommunitiesbrand loyalty
-
Writer : درویش، مصیب ؛
(19 page(s) - From 87 to 105 )
Keywords:رفتاررضایت مشتریاصالت رستورانارزش ادراک مصرفکنندهدلبستگی مکانیcustomer satisfactionConsumer PerceptionRestaurant authenticityPlace attachment.behavior
-
Writer : خیری، کیانا ؛ Corresponding Author : عسگرپور، رسول ؛
(24 page(s) - From 107 to 130 )
Keywords:شک و تردید برند سبزریسک تجربی برند سبزناهماهنگی شناختی برند سبزکیفیت تجربی برند سبزتجربه برند سبزرضایت تجربی برند سبزتمایل به تغییر برند سبزرفتار تغییر برند سبزبرند سینرهGreen brand skepticismGreen brand empirical riskGreen brand cognitive inconsistencyGreen brand empirical qualityGreen brand experienceGreen brand empirical satisfactionGreen brand change tendencyGreen brand change behaviorCinere brand.