زمستان 1400، سال شانزدهم - شماره 53 Ranking A (Azad University)
-
Writer : مهدوی ثابت، زهرا ؛ حیدرزاده، کامبیز ؛ خون سیاوش، محسن ؛ Corresponding Author : عبدالوند، محمدعلی ؛
(20 page(s) - From 1 to 20 )
Keywords:بازارگراییعملکرد صادراتیمحیط کلانآمیخته بازاریابیمنابع شرکتCompany Resourcesmacro environmentmarket orientationMarketing mixexport performance
-
Corresponding Author : موسوی، سید علیرضا ؛ Writer : قاسمی پناه، میترا ؛
(14 page(s) - From 21 to 34 )
Keywords:تمرکز بر مشتریرقابت در بازار محصولمحدودیتهای تامین مالیCustomer FocusFinancing Restrictionsproduct market competition
-
نقش تمرکز بر استراتژیهای نوآوری در تقویت تجاریسازی محصولات و خدمات در شرکتهای کوچک تا متوسط (SME)
Corresponding Author : محمدی، اکبر ؛ Writer : رضایی اسیابر، بهنام ؛ بابایی، سحر ؛
(16 page(s) - From 35 to 50 )
Keywords:استراتژیهای نوآوریمزیتهای تجاریسازیشرکتهای کوچک تا متوسطمدلسازی معادلات ساختاریStructural Equation Modeling (SEM)Innovation StrategiesCommercial CompetenciesSmall to Medium Enterprises
-
Corresponding Author : کاکایی، حمید ؛ Writer : دهقان نجم ابادی، عامر ؛ فتوحی زاده، مهسا ؛ اسدزاده، علیرضا ؛
(17 page(s) - From 51 to 67 )
Keywords:سرمایه انسانیبازاریابی کارآفرینانهعملکرد نوآورانهشرکتهای کوچک و متوسط دانشبنیانSmall and Medium Knowledge Based Companies.Innovative PerformanceEntrepreneurial MarketingHuman Capital
-
Writer : میراحمدی، منیر السادات ؛ جلالی، سید مهدی ؛ Corresponding Author : شیرمحمدی، یزدان ؛
(18 page(s) - From 69 to 86 )
Keywords:تبلیغاتکوید 19خردهفروشیهاخردهفروشهای اینترنتیتبلیغات ویروسیRetailersViral AdvertisingOnline RetailersCovid 19.Advertising
-
Writer : فسنقری، جواد ؛ صفاری، مرجان ؛ کوزه چیان، هاشم ؛ Corresponding Author : نوروزی سید حسینی، رسول ؛
(21 page(s) - From 87 to 107 )
Keywords:نوآوریفناوریبازارگراییبازارگردانیورزشهای تفریحیhandlinginnovative and technological recreational sportsmarketOrientationRecreational
-
Writer : حسین زاده شیرذیلی، ماریا ؛ قربانیان، محمدرضا ؛ Corresponding Author : اسایش، فرزاد ؛
(18 page(s) - From 109 to 126 )
Keywords:وفاداری برندارزش درک شده برندشخصیسازی رسانه اجتماعیتعامل برند و مصرفکنندهشرکت اسنپSocial media personalizationBrand Perceived ValueBrand Interaction and Consumebrand loyalty