keyword مزیتهای تجاریسازی / (1 Article)
- Sort by
- Date
-
1.
نقش تمرکز بر استراتژیهای نوآوری در تقویت تجاریسازی محصولات و خدمات در شرکتهای کوچک تا متوسط (SME)
Corresponding Author : محمدی، اکبر ؛ Writer : رضایی اسیابر، بهنام ؛ بابایی، سحر ؛
Journal:مدیریت بازاریابی»زمستان 1400، سال شانزدهم - شماره 53 ، A (Azad University (16 page(s) - From 35 to 50 )
Keywords:استراتژیهای نوآوریمزیتهای تجاریسازیشرکتهای کوچک تا متوسطمدلسازی معادلات ساختاریStructural Equation Modeling (SEM)Innovation StrategiesCommercial CompetenciesSmall to Medium Enterprises
Journal (Article count) |
---|
Journal مدیریت بازاریابی 1 |