-
1.
Corresponding Author : معماری، ژاله ؛ Writer : رهبر، مریم ؛ اصغری جعفرابادی، محمد ؛
Journal:پژوهش های فیزیولوژی و مدیریت در ورزش»زمستان 1394 - شماره 24 Ranking Science-Research (Ministry of Science/ISC (24 page(s) - From 71 to 94 )
Keywords:زمان انتظارنیات رفتاریمحیط فیزیکیمشارکت پایدارمشتریان خدمات ورزشیSports service customersSustainable participationbehavioral intentionsWaiting Timephysical environment
-
2.
Corresponding Author : طالب پور، مهدی ؛ Writer : رجبی، مجتبی ؛ مصلی نژاد، محمد ؛ صاحبکاران، محمدعلی ؛ صمصامی، مهرداد ؛
Journal:رویکردهای نوین در مدیریت ورزشی»تابستان 1395- شماره 13 Ranking Science-Research (Ministry of Science/ISC (12 page(s) - From 23 to 34 )
Keywords:تماشاگرانهندبالنیات رفتاریکیفیت کارکردیکیفیت نتیجهresult qualityHandballbehavioral intentionsSpectatorsFunctional Quality
-
3.
Writer : یزدانپناه، مسعود ؛ فروزانی، معصومه ؛ زبیدی، طاهره ؛
Journal:مدیریت مخاطرات محیطی»زمستان 1394، دوره دوم - شماره 4 Ranking Science-Research (Ministry of Science/ISC (12 page(s) - From 411 to 422 )
Keywords:نیات رفتاریتغییرات آبوهواییتمایل به کاهششهرستان باویکشاورزی
-
4.
Writer : محجوب، مروارید ؛ رنجبریان، بهرام ؛ زاهدی، محمد ؛
Journal:برنامه ریزی و توسعه گردشگری»زمستان 1394 - شماره 15 Ranking Science-Research (Ministry of Science/ISC (20 page(s) - From 42 to 61 )
Keywords:گردشگر خارجیبازاریابی حسینیات رفتاریرضایتمولفه های حسیsensory marketingSensory ComponentSatisfactionForeign touristsBehavioral intentionهتلگردشگرمشتریرضایت گردشگرحسیرضایت مشتریمشتریان
-
5.
Writer : اردلان، مصطفی ؛ خادمی، مهدی ؛ رسولی قهرودی، مهدی ؛
Journal:فرآیند مدیریت و توسعه»تابستان 1395 - شماره 96 Ranking Science-Research (Ministry of Science/ISC (22 page(s) - From 3 to 24 )
Keywords:اعتمادمعادلات ساختاریارزش ادراک شدهکیفیت خدمات الکترونیکنیات رفتاریمشتریمشتریانقصد خرید مجدد
-
6.
Writer : مصطفوی، مائده السادات ؛ رنجبریان، بهرام ؛ قربانی، حسن ؛
Journal:پژوهش های راهبردی مسائل اجتماعی ایران»پاییز 1395 - شماره 14 Ranking Science-Research (Ministry of Science/ISC (16 page(s) - From 51 to 66 )
Keywords:فاصله اجتماعیجزیره کیشرضایت مندینیات رفتاریریسک ادراک شدهگردشگرانرضایتسفر
-
7.
Writer : شیرازی، علی ؛ حاج ملک، مریم ؛ بصیری نژاد، فاطمه ؛ رادپور، پگاه ؛
Journal:کاوش های مدیریت بازرگانی»پاییز و زمستان 1392 - شماره 10 Ranking Science-Research (Ministry of Science/ISC (17 page(s) - From 95 to 111 )
Keywords:رضایت مشتریرستورانجو رستوراننیات رفتاریcustomer satisfactionbehavioral intentionsRestaurant AtmosphericsRestaurantمشترینیات رفتاری مشتریان