-
1.
مدل ساختاری اشتیاق به مدرسه بر اساس فرهنگ مدرسه با نقش میانجی جو کلاس و خودپنداره تحصیلی دانشآموزان
Corresponding Author : کریمی دشتکی، احمد ؛
Journal:جامعه شناسی آموزش و پرورش»بهار و تابستان 1402 - شماره 19 Ranking ب (Ministry of Science (9 page(s) - From 304 to 312 )
Keywords:دانشآموزانجو کلاسفرهنگ مدرسهخودپنداره تحصیلیاشتیاق به مدرسهstudentsAcademic self-conceptschool engagementSchool Cultureclassroom environment
-
2.
Corresponding Author : حاجی تبار فیروزجایی، محسن ؛
Journal:تدریس پژوهی»پاییز 1398 - شماره 17 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (18 page(s) - From 209 to 226 )
Keywords:نگرش به علوممحیط کلاس درسادراک دانشآموزان از ارزیابیخودکارمدی تحصیلیStudents' perception of assessmentAttitude to scienceEfficacyacademic selfclassroom environmentدانشآموزانخودکارآمدی تحصیلیمحیط کلاسارزشیابی
-
3.
Writer : Amirian، Zahra ؛ Ansari، Atieh ؛ Amiryousefi، Mohammad ؛
Journal:Journal of English Language Teaching and Learning»Winter & Spring 2019 - Number 23 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (30 page(s) - From 27 to 56 )
Keywords:Engagementstate motivationTeacher interpersonal behaviorclassroom environment
-
4.
Writer : Ahmadi، Alireza ؛ Por Karimi، Javad ؛ Corresponding Author : Keramati، Mohammad Reza ؛
Journal:Comparative Education»Summer 2021, Volume 4 - Number 3 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (19 page(s) - From 1374 to 1392 )
Keywords:genderdisciplinelife skillscooperative learningclassroom environmentQuality of Learning