-
1.
Corresponding Author : قاسمی، محمد پویا ؛ Writer : صادقی، حسین ؛ نادری، مهناز ؛ کیا، علی اصغر ؛
Journal:مطالعات رسانه های نوین»زمستان 1400- شماره 28 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (26 page(s) - From 113 to 138 )
Keywords:تولید کاربرسازروابط تولید محتوانزیستهاینستاگراماینفلوئنسرInfluencerInstagramContent Generation RelationshipsUnlived ExperienceUser-Generated Content
-
2.
Writer : جلائیپور، حمید رضا ؛ Corresponding Author : حاجی زادگان، ابوالفضل ؛
Journal:مطالعات و تحقیقات اجتماعی در ایران»زمستان 1399، دوره نهم - شماره 4 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (19 page(s) - From 859 to 877 )
Keywords:نگرش سیاسیتوییترشبکههای اجتماعی آنلایناینفلوئنسرInfluencerTwitteronline social networksPolitical attitudes
-
3.
Corresponding Author : صدرزاده، مهدی ؛ Writer : اخوان خرازیان، مریم ؛ بیات، مونا ؛
Journal:مدیریت سرمایه اجتماعی»بهار 1400، سال هشتم - شماره 1 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (29 page(s) - From 151 to 179 )
Keywords:ارزششبکههای اجتماعیسرمایة اجتماعیارزش مشترکاینفلوئنسرInfluencerShared valueSocial Capitalvaluesocial networks
-
4.
Writer : اردکانی فرد، زهرا ؛ رضوی زاده، سید نورالدین ؛
Journal:زن در فرهنگ و هنر»بهار 1400، دوره سیزدهم - شماره 1 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (26 page(s) - From 65 to 90 )
Keywords:اینستاگرامنشانهشناسی اجتماعیزنانگیاینفلوئنسرزنان اینفلوئنسرWomen InfluencerInfluencerfemininitySocial semioticsInstagram
-
5.
Corresponding Author : شکرچی زاده، زهرا ؛ Writer : ولیخانی، زهرا ؛
Journal:تحقیقات بازاریابی نوین»زمستان 1400 - شماره 43 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (20 page(s) - From 157 to 176 )
Keywords:نگرش به برندرسانههای اجتماعینگرش به تبلیغاینستاگرامقصد خرید آنلایناینفلوئنسرهاAttitude towards AdvertisingOnline Purchase IntentionInfluencerAttitude towards BrandInstagramsocial mediaنگرشاینفلوئنسر
-
6.
Writer : Majidian، Habibalah ؛ Hakimpour، Hossein ؛ Corresponding Author : Mahmoudzadeh Vashan، Mahdi ؛
Journal:Educational Sociology»June 2021 - Number 20 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (13 page(s) - From 24 to 36 )