![19](/view/entityimage/pageimage/rbz.gif?articleid=1106842&number=22&pagenumber=19&language=fa)
بررسی تأثیر تحریف های شناختی بر احساسات منفی مصرف کنندگان نسبت به برند و رویکردهای رفتاری آنها مقاله
نویسنده: طباطبایی نسب، سید محمد ؛ آبی کاری، معصومه ؛
راهبردهای بازرگانی پاییز و زمستان 1393 - شماره 22 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (14 صفحه - از 19 تا 32 )
- دریافت فایل ارجاع :
-
(پژوهیار,
,
,
)
-
-
![19](/view/entityimage/pageimage/rbz.gif?articleid=1106842&number=22&pagenumber=19&language=fa)
تحتاج دخول لعرض محتوى المقالة. إذا لم تكن عضوًا ، فتابع من الجزء الاشتراک.
إن كنت لا تقدر علی شراء الاشتراك عبرPayPal أو بطاقة VISA، الرجاء ارسال رقم هاتفك المحمول إلی مدير الموقع عبر
webmaster@noormags.com
.
You need Sign in to view the content of the article. If you are not a member, proceed from part Sign up.
If you fail to purchase subscription via PayPal or VISA Card, please send your mobile number to the Website Administrator via
webmaster@noormags.com
.