خلاصه ماشینی:
تحقیقاتی که اخیرا انجام شده است حاکی از آن است که امروزه شرکتها برای طراحی و مفهوم نشان تجارتی خود اهمیت بیشتری قائلند.
نام و یا نشان آنها یا بستهبندی،ناحیه فروش یا اینکه بازاریابی از طریق شبکه رایانهای،هر کدام که باشد نشان دهنده ارزش تولیدات یک شرکت است.
یکی از پیشتازان طراحی نشان تجارتی در دنیا شرکتی است به نام والتر لاندور،موسس این شرکت معتقد است که مشتریان وی که اکثرا شرکتهای بزرگ هستند برای اینکه بدانند چه نشان تجارتی برای آنها مناسبتر است ابتدا باید مشکلات استراتژیکی فروش خود را حل کنند سپس با ایجاد اطمینان خاطر در مشتریان خود هویت تجارتی خود را کسب کنند.
تجربه دهها سال شرکت لاندور سبب میشود تا طراحی نشان نام تجارتی و استراتژیهای کسب هویت را برای مشتریان خود فراهم آورد در حالیکه روشهای کلیشهای گذشته را به کار نمیبرد،بدین صورت که ابتدا موقعیت و وضعیت موجود یک شرکت را به اتفاق مدیران آن به طور گستردهای مورد بررسی قرار میدهد.