![73](/view/entityimage/pageimage/mhn.gif?articleid=1183398&number=3&pagenumber=73&language=fa)
نویسنده: تبریزی، فرانک ؛ طالقانی، محمد ؛ دل افروز، نرگس ؛
مهندسی مدیریت نوین زمستان 1391، سال اول - شماره 3 (24 صفحه - از 73 تا 96 )
![](https://file3.noormags.ir/entityimage/publisher/DEH.gif)
کلیدواژه ها: پاسخگویی کیفیت خدمات سروکوآل عوامل محسوس قابلیت اعتبار اطمینان خاطر و همدلی
- دریافت فایل ارجاع :
-
(پژوهیار,
,
,
)
-
-
![73](/view/entityimage/pageimage/mhn.gif?articleid=1183398&number=3&pagenumber=73&language=fa)
تحتاج دخول لعرض محتوى المقالة. إذا لم تكن عضوًا ، فتابع من الجزء الاشتراک.
إن كنت لا تقدر علی شراء الاشتراك عبرPayPal أو بطاقة VISA، الرجاء ارسال رقم هاتفك المحمول إلی مدير الموقع عبر
webmaster@noormags.com
.
You need Sign in to view the content of the article. If you are not a member, proceed from part Sign up.
If you fail to purchase subscription via PayPal or VISA Card, please send your mobile number to the Website Administrator via
webmaster@noormags.com
.