![146](/view/entityimage/pageimage/aaw.gif?articleid=1234925&number=15&pagenumber=146&language=fa)
نویسنده: پرویزیان، مهرناز ؛
مطالعات روانشناسی و علوم تربیتی (مرکز توسعه آموزشهای نوین ایران) تابستان 1396، دوره سوم - شماره 2 (12 صفحه - از 146 تا 157 )
ﻫﺪف ﭘﮋوﻫﺶ ﺣﺎﺿﺮ ﺗﻌﯿﯿﻦ اﺛﺮﺑﺨﺸﯽ ﺑﺮﻧﺎﻣﻪ رواﻧﯽ آﻣﻮزﺷﯽ ﺑﺮ اﻓﺰاﯾﺶ اﺣﺴﺎسﺧﻮدﮐﺎرآﻣﺪی در داﻧﺶآﻣﻮزان دارای اﺧﺘﻼل یادگیری ا
![](https://file3.noormags.ir/entityimage/publisher/AAA.gif)
کلیدواژه ها: ناتوانی یادگیری خودکار آمدی برنامه روانی آموزشی
- دریافت فایل ارجاع :
-
(پژوهیار,
,
,
)
-
-
![146](/view/entityimage/pageimage/aaw.gif?articleid=1234925&number=15&pagenumber=146&language=fa)
FailDailyLimitedMessage();
FailForSeeContentTypeRecharge();
FailForSeeMorePageRecharge();