![9](/view/entityimage/pageimage/drs.gif?articleid=1395356&number=65&pagenumber=9&language=fa)
نویسنده: فیض، داود ؛ زارعی، عظیم ؛ کهیاری حقیقت، امین ؛
مدیریت سلامت پاییز 1395 - شماره 65 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت بهداشت/ISC (13 صفحه - از 9 تا 21 )
![](https://file3.noormags.ir/entityimage/publisher/DOP.gif)
کلیدواژه ها: ارزش ویژه برند مدیریت برند الگوی سلسلهمراتبی صنعت خدمات درمانی
- دریافت فایل ارجاع :
-
(پژوهیار,
,
,
)
-
-
![9](/view/entityimage/pageimage/drs.gif?articleid=1395356&number=65&pagenumber=9&language=fa)
تحتاج دخول لعرض محتوى المقالة. إذا لم تكن عضوًا ، فتابع من الجزء الاشتراک.
إن كنت لا تقدر علی شراء الاشتراك عبرPayPal أو بطاقة VISA، الرجاء ارسال رقم هاتفك المحمول إلی مدير الموقع عبر
webmaster@noormags.com
.
You need Sign in to view the content of the article. If you are not a member, proceed from part Sign up.
If you fail to purchase subscription via PayPal or VISA Card, please send your mobile number to the Website Administrator via
webmaster@noormags.com
.