خلاصه ماشینی:
"پرداختن نویسنده اثر به نستور که یکی از شخصیتهای تقریبا ناشناخته شاهنامه است در نگاه اول حرکتی مثبت است،بازیگران نمایش هر کدام به تنهائی فنون و اصول نقالی و برخوانی را میشناسد اما در ارتباط و مبادله انرژی در روی صحنه به یکدیگر در میمانند و این مهم که هر یک راه خود را میروند و ساز خود را میزنند باعث میشود تا اجرای نقل نستور از یکدستی فاصله بگیرد.
هویت پنهان-کاری از گروه هنری آئینه سمنان نویسنده و کارگردان:سعید خطیبی هویت پنهان داستان دختری است که به دلیل قبول شدن در دانشگاه به تهران میآید و در این میان زندگی شهرنشینی باعث میشود تا او ریشه و هویت خود را از دست بدهد.
نمایش از متنی پر از شعر و شعار برخوردار است که کارگردان با شعور و ابزاری یکدست به سراغ اجرای اثر میرود،وی کارگردانی است که در میزانسن بسیار وسواس نشان میدهد و تعمدا برای تمام واژهها و دیالوگهای متن یک حرکت نمایشی در نظر میگیرد و این مهم باعث میشود تا متن کم و بیش یک گام عقبتر از اجرا حرکت میکند و اگر هم جائی از نمایش به این مهم نیاز نبود،باز هم اجرا ساز همیشگی خودش را میزند.
بدون تردید یکی از مهمترین مسائل شیوه بازی در بازی،در نمایش حضور بازیگران توانا است که از میان دو بازیگر نمایش تنها یکی از آنها(بازیگر نقش سلطان)از این ویژگی برخوردار است و از توانائی انعطافپذیری بالائی در ارائه نقش پر کشمکش سلطان بسیار موفق است،اما متأسفانه بازیگر نقش گلاب در بیان و گویش دیالوگها و تغییرات صحنه به صحنه مختلف در میماند."