خلاصه ماشینی:
(3) سرمایهگذاری صهیونیسم جهانی در این مسیر بهقدری است که به ادعای یک نشریه آمریکایی فقط در شهر واشینگتن سرمایهداران صهیونیست هر ساله دهها میلیون دلار صرف تبلیغات خبری میکنند.
(5) در این میان صهیونیسم جهانی از توجه و اعمال نفوذ و کنترل بر فضای مجازی به عنوان یکی از مهمترین ابزارهای قدرت نرم غافل نبوده است.
در سال ۲۰۰۸ سرگئی برین به همراه مؤسسان چند کمپانی بزرگ اینترنتی دیگر توسط سران رژیم غاصب برای شرکت در کنفرانس بینالمللی «اورشلیم» (بیتالمقدس) و به مناسبت جشن شصتمین سال تأسیس رژیم صهیونیستی به سرزمینهای اشغالی دعوت شدند.
«سوزان ووجسیکی» نیز زنی یهودی بود که به عنوان معاون بخش مدیریت محصولات گوگل مشغول به کار شد و فضای اداری لازم برای آغاز فعالیتهای تجاری گوگل را فراهم کرد.
(7) «شریل سندبرگ» نیز به عنوان معاون بخش فروش آنلاین گوگل، یهودی دیگری است که در شکلگیری گوگل نقش مهمی داشته است.
در اقدامی دیگر، شرکت گوگل تحت فشار سازمان صهیونیست آمریکا به عنوان اولین سازمان رسمی صهیونیستی در این کشور، حقایقی را راجع به رژیم اشغالگر فلسطین از روی سرویس گوگل ارت حذف کرد.
(12) نفوذ و نقش صهیونیسم در توئیتر «توئیتر» یک شبکه اجتماعی اینترنتی است که به کاربران خود این امکان را میدهد تا پیامهایی را با عنوان توئیتر برای یکدیگر ارسال و از همدیگر دریافت کنند.
براساس آمار اعلام شده از سوی سایت آمارهای جهانی اینترنت در سال 2012 کاربران فعال فیسبوک 835 میلیون نفر و بیش از نیمی از آنها کسانی هستند که از راه تلفن همراه از این سایت استفاده میکنند.