![580](/view/entityimage/pageimage/vee.gif?articleid=1731657&number=2&pagenumber=580&language=fa)
نویسنده: کرم پور، مهناز ؛ بیاناتی، ماه منیر ؛
مدیریت تبلیغات و فروش تابستان 1399 - شماره 2 ISC (8 صفحه - از 580 تا 587 )
هدف از این تحقیق تاثیر مدیریت ارتباط با مشتریان الکترونیکی بر رضایت مشتریان است. این تحقیق ازنظر ماهیت گردآوری
![](https://file3.noormags.ir/entityimage/publisher/dkf.gif)
کلیدواژه ها: رضایت مشتریان مدیریت ارتباط با مشتریان الکترونیکی
- دریافت فایل ارجاع :
-
(پژوهیار,
,
,
)
-
-
![580](/view/entityimage/pageimage/vee.gif?articleid=1731657&number=2&pagenumber=580&language=fa)
FailDailyLimitedMessage();
FailForSeeContentTypeRecharge();
FailForSeeMorePageRecharge();