![132](/view/entityimage/pageimage/gta.gif?articleid=2131761&number=4&pagenumber=132&language=fa)
نویسنده: مهرجو، پروانه ؛
روانشناسی، علوم اجتماعی و علوم تربیتی بهار 1397، دوره دوم - شماره 1 (9 صفحه - از 132 تا 140 )
مقاله حاضر رویکردی نوین در تدریس هنر بوده و با روش توصیفی به بررسی چگونگی روند آموزش در کودکان عادی و استثنایی
کلیدواژه ها: مربیان آموزش هنر کودک استثنایی کودک عادی
- دریافت فایل ارجاع :
-
(پژوهیار,
,
,
)
-
-
![132](/view/entityimage/pageimage/gta.gif?articleid=2131761&number=4&pagenumber=132&language=fa)
FailDailyLimitedMessage();
FailForSeeContentTypeRecharge();
FailForSeeMorePageRecharge();