چکیده:
این پژوهش با هدف تاثیر استفاده از سیستم های هوش تجاری و فناوری بر عملکرد سازمان با تاکید بر نقش میانجی خدمات نوین بانکداری و تنظیم هیجان در بانک مهر ایران استان تهران انجام شده است. تحقیق حاضر تحقیق توصیفی از نوع پیمایشی و کاربردی می باشد. جامعه آماری پژوهش شامل کارکنان و مدیران بانک ایران مهر استان تهران می باشد که با نمونه گیری 131 نفر انتخاب شدند. ابزار مورد استفاده در این پژوهش پرسشنامه میباشد که روایی این آزمون با نظرخواهی از اساتید راهنما و مدیران بانک مهر ایران، مورد تایید قرار گرفته است. همچنین پایایی آزمون از روش آلفای کرونباخ استفاده شده ونتایج نشان میدهد آلفای خروجی از نرم افزار SPSS برای تحقیق حاضر برابر 0/965 میباشد، بنابراین آزمون از پایایی قابل قبولی برخوردار است. در این پژوهش از روشهای موجود در آمار توصیفی جدول توزیع فراوانی و آمار استنباطی)ضریب همبستگی پیرسون(؛ برای خلاصه و تجزیه و تحلیل دادههای پژوهش استفاده گردید. نتایج نشان میدهد که سیستم هوش تجاری بر خدمات نوین بانکداری تاثیر میگذارد و خدمات نوین بانکداری بر عملکرد شرکت تاثیر میگذارد. سیستم هوش تجاری بر تنظیم هیجان تاثیر میگذارد و تنظیم هیجان بر عملکرد شرکت تاثیر میگذارد و فناوری بر خدمات نوین بانکداری تاثیر میگذارد. خدمات نوین بانکداری بر عملکرد شرکت تاثیر میگذارد. فناوری بر تنظیم هیجان تاثیر میگذارد. تنظیم هیجان بر عملکرد شرکت تاثیر میگذارد.