چکیده:
بازسازی برند نقش عمدهای در موفقیت یک کسب کار دارد. بازسازی موفق سبب افزایش ارزش ادراک شده و سودآوری و ارتقا جایگاه برند نزد مصرفکنندگان میشود. بازسازی برند از یک از انواع استراتژیهای پیچیده بازاریابی است. شرکت اسنپ فود سعی نموده است با در نظر گرفتن شرایط به بهترین نحو ممکن خدمات خود را به جامعه ارائه دهد. این شرکت پس از بازسازی برند زودفود در سال 1396 با برند اسنپ فود سعی در افزایش ارزش ویژه برند داشته است. پژوهش حاضر از لحاظ هدف، کاربردی، به لحاظ نحوه اجرا از دسته تحقیقات توصیفی-پیمایشی از نوع همبستگی است. روش جمع آوری اطلاعات از نوع پرسشنامه میباشد. جامعه آماری پژوهش، کاربران اپلیکیشن اسنپ فود میباشند. حجم نمونه در این پژوهش براساس فرمول کوکران 384 نفر و از نمونهگیری تصادفی استفاده شده است. پرسشنامه با 21 سوال و با پایایی0. 911 بین کاربران اپلیکیشن اسنپ فود جمع آوری شد و برای تجزیه و تحلیل توصیفی پژوهش از نرم افزار spss استفاده گردید. نتایج نشان داد که بازسازی برند اسنپ فود بر ارزش ویژه این برند تاثیر مثبت و معنا داری دارد.