![1409](/view/entityimage/pageimage/hcd.gif?articleid=2149831&number=-16&pagenumber=1409&language=fa)
نویسنده: موسوی نافچی، سیدهادی ؛ حاتمی، علیرضا ؛
همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران مجموعه مقالات شانزدهمین کنفرانس بینالمللی پژوهشهای مدیریت و علوم انسانی در ایران رتبه بین المللی (13 صفحه - از 1409 تا 1421 )
![](https://file3.noormags.ir/entityimage/publisher/mdb.gif)
کلیدواژه ها: برندسازی رسانه های اجتماعی توسعه برند بازارهای بین المللی
- دریافت فایل ارجاع :
-
(پژوهیار,
,
,
)
-
-
![1409](/view/entityimage/pageimage/hcd.gif?articleid=2149831&number=-16&pagenumber=1409&language=fa)
تحتاج دخول لعرض محتوى المقالة. إذا لم تكن عضوًا ، فتابع من الجزء الاشتراک.
إن كنت لا تقدر علی شراء الاشتراك عبرPayPal أو بطاقة VISA، الرجاء ارسال رقم هاتفك المحمول إلی مدير الموقع عبر
webmaster@noormags.com
.
You need Sign in to view the content of the article. If you are not a member, proceed from part Sign up.
If you fail to purchase subscription via PayPal or VISA Card, please send your mobile number to the Website Administrator via
webmaster@noormags.com
.