![5](/view/entityimage/pageimage/pzb.gif?articleid=262360&number=41&pagenumber=5&language=fa)
نویسنده: Borzabady، Davood ؛ farahani ؛ mirsharifi، fatemeh ؛
پژوهش ادبیات معاصر جهان پاییز 1386 - شماره 41 (ویژه نامه انگلیسی) رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 5 تا 24 )
![](https://file3.noormags.ir/entityimage/publisher/DTH.gif)
کلیدواژه ها: برنامهریزی درسی انگیزه درونی تجزیه و تحلیل گفتمان بند ناتورالیسم خواندن همراه با استنتاج مطلب متن تشریحی ارتباط منطقی ساختار بندلوئیجی پیراندللو بحران هویت فردی مطرود سنن اجتماعی رمان قرن بیستمنمادهای ضمنی آشکار نوع متن متن داستانی متن تفسیری متن مباحثهای درک مطلبانگیزه راهبردهای یادگیری زبان انگیزه بیرونی بسندگی زبانهمشکلی نسبی همانندیهای نوشتاری درون زبانی درک و تولید واژگان گروه کنترل گروه آزمایشیتهیه و تدوین مطالب درسی تدریس و یادگیری فعالیت محور تدریس و یادگیری ساختار محور کنش زبانی مکاتب تهیه و تدوین مطالب درسی روانیتأثیر خوشهای همبستگیهای رشدی تثبیت ارزش پارامتریک تفاوت پارامتریک نقش ضمیر موصولی(که) ترتیب فعل-فاعل
- دریافت فایل ارجاع :
-
(پژوهیار,
,
,
)
-
-
![5](/view/entityimage/pageimage/pzb.gif?articleid=262360&number=41&pagenumber=5&language=fa)