خلاصه ماشینی:
"(به تصویر صفحه مراجعه شود) {UU}کتابشناسی تبلیغات تجاری احمد اسعدی اشاره: آگاهی از کتب و مقالات در زمینه تبلیغات برای کارشناسان و دانشجویان،یک ضرورت حتمی است.
6-از تبلیغات تجاری چه میدانیم؟تبلیغات- تجارب،مهرداد راستگو،نشر آیندگان،چاپ اول، 135 ص.
3-«تبلیغات؛ابزار روابط عمومی»،سایش سنگاپتا،فصلنامه تحقیقات روابط عمومی،ش 6 (بهار 1379):53-55.
5-«تبلیغات در جامعه ما بیمار است!»،نیره محمودی،کار و کارگر،ش 2655(27 دی 1378):5.
8-«تبلیغات صنفی و روابط عمومی»،سایش سنگاپتا،فصلنامه تحقیقات روابط عمومی،ش 6 (بهار 1379):25-29.
14-«نقش تبلیغات در روابط عمومی خلاصه پایاننامه»،فاطمه پور حسن،فصلنامه تحقیقات روابط عمومی،ش 6(بهار 1379):76-77.
32-آگهیهای تبلیغاتی یا جادوی تصویر:گپی با دستاندرکاران تبلیغات تلویزیونی،شادی شبدیز، سروش،ش 1018(17 دی 1379):35-37.
ج:نشریات 1-رسانه،فصلنامه مطالعاتی و تحقیقاتی وسایل ارتباط جمعی،سال نهم،شماره 4،زمستان 1377،«ویژه تبلیغات:چگونه تبلیغ کنیم.
» 3F(به تصویر صفحه مراجعه شود) 2-تحقیقات روابط عمومی،فصلنامه علمی روابط عمومی ایران،سال دوم،شماره دوم،بهار 1379،ویژه بازاریابی و تبلیغات.
3-هنر هشتم،فصلنامه مطالعاتی و تحقیقاتی روابط عمومی،سال سوم،شماره اول،شماره پیاپی 8 و 9،زمستان 76،بهار 1377،ویژه تبلیغات."