خلاصه ماشینی:
"این نوشتار از طریق بها دادن به یکی از عرصههای فراموششده تحقیق درباره مدیریت روابطعمومی و زنان و نیز اعتبار بخشیدن به تجربیات مشخص زنان مدیر همراه با عدم مقایسه آنها با مردان است و تلاش میکند به دانش بشری در این زمینه اضافه کند.
بلکه توجه به واقعیات کلمات باید مورد توجه قرار گیرد(ص 202)این مطالعه با استفاده از روش مصاحبه در گفتوگو با 10 نفر از مدیران زن روابطعمومی، واقعیتهای مربوط به حضور زنان در روابطعمومی به همراه گونههای ارتباطی و برخی از اشکال زبانی مورد استفاده را بررسی کرده است.
همگام با پژوهشهای بیشتر در زمینه زنان مدیر،آیستن و لیلاند (1991)معتقدند که:اگر به عنوان روشنفکران فمینیست به راستی عقیدهمان بر این باشد که زنان نظر متفاوتی نسبت به مقوله قدرت دارند،آنگاه مطالعه زنان مدیر یک فرصت تازه برای بالا بردن دانش و رفتار دخیل در مدیریت ترنس فورمیشنال و به ویژه در قدرت بخشیدن به آنها را در اختیارمان میگذارد."