خلاصه ماشینی:
"در گروه دوم،فروشندگان زن برای فروش کالاهای مختلف خود به مردان،جذابیت بیشتری نشان میدهند و از تکنیکهای مختلف زنانه در ایجاد ارتباط استفاده مینمایند و این دو دسته از تبلیغات در بخش خدمات و وظایف آژانس تبلیغاتی کمتر رعایت میشود.
معمولا این دسته از افراد،دروغترین و بی انصافترین روش را برای بزرگ نمایی با پرحرفیهای طولانی ارائه میدهند و به جای این که در ذهن مخاطبان و مشتریان ایجاد تنفر کنند، به دلیل استفاده از روشهای روان شناسی،بدترین نوع و گرانترین کالا را عرضه مینماید و از فضای نادانی افراد و بی سوادی فناوری جامعه،بیشترین استفاده را مینمایند.
معمولا تحقیقات بازاریابی بر مبنای علمی نمیتواند پاسخگوی بومی شدن کالا را مشخص سازد، بکله باید از رموز روان شناسی خرید ایرانی استفاده نمود و به استراتژی«مرغ رنگ کردن و به جای قناری فروختن»به مشتری عرضه میشود و یا این کتاب به جایگاه یک کالا یا نام تجاری میپردازد."