خلاصه ماشینی:
"چکیده مقالات اسفند 1388 مدیریت چالش خدمات الکترونیک انتظارات مشتریان براساس تحویل خدمات و سایر عوامل کلیدی، بهطور فزایندهای طی سالهای اخیر افزایش یافته است که این امر در نتیجهء خدمات اینترنت است.
اینترنت مشتریان را با برداشتی جدید از عرصهء کسب و کار آشنا کرده که همیشه یعنی 24 ساعته در 7 روز هفته باز است و درعینحال باعث شده که آنها خواهان سرعت بالایی در پاسخگویی باشند.
شرکتها به استفاده از اینترنت برای افزودن به ارزش مشتریان خود ادامه میدهند اما برای انجام اثربخش این کار-به حد اکثر رساندن فرصتها،کاهش خطرات و غلبه بر مسایل-یک استراتژی خدمات الکترونیکی مورد نیاز است.
برای مقابله با ویروسهای رایانهای باید این موارد را مدنظر داشت: تضمین نمایید که دارای آخرین نسخههای ضدویروس هستید و مرتبا آنها را برای شرکت خود تهیه کنید.
چگونه وبسایت خود را به شکلی اثربخش مدیریت کنید این امر نیازمند طیفی از استراتژیهای توسعهای-هم الکترونیکی و هم غیرالکترونیکی-است."