"برای گرفتن نتیجه بهتر ونفوذ در افکار و جلب توجه و همراهی افراد با موضوع،باید از تکنیکهای تبلیغاتی استفاده کرد.
در بین انواع تبلیغات،تبلیغیمیتواند موفق باشد که از شیوهای مناسب و منحصربهفرد برای ارایه پیام خود استفاده کند.
اما وظیفه مبلغ آن است که بر حسب شناخت و آشنایی خود با موضوع،تکنیکی را انتخاب کند که متناسب با آنو اهداف تبلیغاتی وی باشد.
باید در ابتدا نسبت به موضوع شناخت و آگاهی کامل داشته باشد تا بتواند بر این اساس تکنیکهاییاز تبلیغات را برگزیند.
هرچند تکرار یک پیام باعث میشود تا موضوع در ذهنمخاطب تقویت گردد،اما باید به این نکته توجه داشت که این شیوه منجر به خستگی و دلزدگی وی نشود.
استفاده و به کارگیری عوامل آشنا و مأنوس در تبلیغات از دیگر تکنیکهایی است که در موفقیت تبلیغ مثبت و تأثیرگذار است،چرا که کاربرد عناصر یا شخصیتهای آشنا در پیامرسانی،منجر به ایجاد احساس آشنایی و انس در مخاطب میشود."