![75](/view/entityimage/pageimage/afe.gif?articleid=974631&number=5&pagenumber=75&language=fa)
نویسنده: محسنیان راد، مهدی ؛
مطالعات فرهنگی و ارتباطات بهار و تابستان 1385 - شماره 5 ISC (18 صفحه - از 75 تا 92 )
مقاله، ابتدا رفتار مبلغان دینی را بر روی طیفی قرار می دهد که در یک سوی آن، تحریک شدید عواطف مخاطبان و در سوی د
![](https://file3.noormags.ir/entityimage/publisher/ANF.gif)
کلیدواژه ها: تعقل اسلام شیعه رسانه تبلیغات تبلیغ دینی تحریک عاطفه
- دریافت فایل ارجاع :
-
(پژوهیار,
,
,
)
-
-
![75](/view/entityimage/pageimage/afe.gif?articleid=974631&number=5&pagenumber=75&language=fa)
FailDailyLimitedMessage();
FailForSeeContentTypeRecharge();
FailForSeeMorePageRecharge();