خوئینی، الهه/ 1 مقاله
-
1.
نویسنده مسئول : حاج علی اکبری، فیروزه ؛ نویسنده : خوئینی، الهه ؛
مجله:پژوهشهای بازاریابی اسلامی»تابستان 1403، دوره دوم - شماره 2 (20 صفحه - از 78 تا 97 )
کلیدواژه ها:تقلیدانگیزهزنجانرفتار خریدتجارت اجتماعی
نویسنده مسئول : حاج علی اکبری، فیروزه ؛ نویسنده : خوئینی، الهه ؛
مجله:پژوهشهای بازاریابی اسلامی»تابستان 1403، دوره دوم - شماره 2 (20 صفحه - از 78 تا 97 )
کلیدواژه ها:تقلیدانگیزهزنجانرفتار خریدتجارت اجتماعی