تابستان 1403، دوره دوم - شماره 2
-
نویسنده مسئول : احمدی، جاوید ؛ نویسنده : زکی پور، مهدی ؛ نیکخواه، نیلوفر ؛
(17 صفحه - از 1 تا 17 )
کلیدواژه ها:تحلیل عاملی تاییدیبازاریابی اسلامیتحلیل محتوا (تم)شبکههای اجتماعی (SMM)
-
نویسنده : رحیم خانی، عبدالله ؛ واحد یاریجان، یونس ؛ نویسنده مسئول : سیاح، رحیم ؛
(9 صفحه - از 18 تا 26 )
کلیدواژه ها:سلطنتمالکیت موقتقرارداد زمانیمالکیت تحصیصی
-
نویسنده : قائمی اصل، محمد ؛ فرهود، نغمه ؛ نویسنده مسئول : ابوالحسنی، سلامه ؛
(17 صفحه - از 27 تا 43 )
کلیدواژه ها:سیاست جنایی ایرانفعالیت مجرمانهارزهای مجازیمدیریت بازارهای ارزهای مجازی
-
نویسنده : طهمورثی، الهه ؛ مکیزاده، وحید ؛ نویسنده مسئول : حسن پور قروقچی، اسماعیل ؛
(13 صفحه - از 44 تا 56 )
کلیدواژه ها:ارتباطات یکپارچه بازاریابیترغیب مصرفکنندهفضای آفلاین و آنلاین
-
نویسنده مسئول : نامی، ارسلان ؛ نویسنده : شمسی گوشکی، سجاد ؛
(20 صفحه - از 57 تا 76 )
کلیدواژه ها:اخلاقاخلاق حرفهاینظریه داده بنیاددانشگاه فنی و حرفهای
-
نویسنده مسئول : حاج علی اکبری، فیروزه ؛ نویسنده : خوئینی، الهه ؛
(20 صفحه - از 78 تا 97 )
کلیدواژه ها:تقلیدانگیزهزنجانرفتار خریدتجارت اجتماعی
-
نویسنده : شاه حیدری، فیروزه ؛ فرهنگ پور، شاپور ؛ نویسنده مسئول : خدری، صالح ؛
(12 صفحه - از 98 تا 109 )
کلیدواژه ها:فقه اسلامینظم عمومیداوری تجاری بین المللی