-
1.
نویسنده : محبیان، محمدحسن ؛ مالکی، مجتبی ؛ نویسنده مسئول : رحیم بصیری، علی ؛
مجله:پژوهش های کاربردی در مدیریت و حسابداری»بهار 1396 - شماره 5 (جلد سوم) (15 صفحه - از 54 تا 68 )
کلیدواژه ها:تبلیغات شفاهیآگاهی از برندارزش ویژه برندتداعی برند
نویسنده : محبیان، محمدحسن ؛ مالکی، مجتبی ؛ نویسنده مسئول : رحیم بصیری، علی ؛
مجله:پژوهش های کاربردی در مدیریت و حسابداری»بهار 1396 - شماره 5 (جلد سوم) (15 صفحه - از 54 تا 68 )
کلیدواژه ها:تبلیغات شفاهیآگاهی از برندارزش ویژه برندتداعی برند