مجله (تعداد مقاله) |
---|
نشریه International Journal of Management, Accounting and Economics 18 |
موضوع (تعداد مقاله) |
---|
میان رشته ای 18 |
زبان (تعداد مقاله) |
---|
انگلیسی 18 |
-
1.
نویسنده مسئول : Whye، Wong Mun ؛ نویسنده : Yazdanifard، Rashad ؛
مجله:International Journal of Management, Accounting and Economics»October 2015, Volume 2 - Number 15 (7 صفحه - از 1312 تا 1318 )
کلیدواژه ها:ParadoxDuality Theorydualistic tension
-
2.
نویسنده مسئول : Yee، Fong Mun ؛ نویسنده : Yazdanifard، Rashad ؛
مجله:International Journal of Management, Accounting and Economics»September 2015, Volume 2 - Number 14 (13 صفحه - از 1075 تا 1087 )
کلیدواژه ها:NGO marketingconventional marketing practices
-
3.
نویسنده مسئول : Yeng، Wong Fui ؛ نویسنده : Yazdanifard، Rashad ؛
مجله:International Journal of Management, Accounting and Economics»September 2015, Volume 2 - Number 14 (12 صفحه - از 1110 تا 1121 )
کلیدواژه ها:Global retailingglobal retailersglobal franchisetechnology for global expansiondiverse offerchallenges of global retailersglobalization right
-
4.
نویسنده مسئول : Tseng، Ehren Lee Sze ؛ نویسنده : Yazdanifard، Rashad ؛
مجله:International Journal of Management, Accounting and Economics»September 2015, Volume 2 - Number 14 (11 صفحه - از 1037 تا 1047 )
کلیدواژه ها:MarketingManagementMobilityMobile Retailing
-
5.
نویسنده مسئول : Jean، Wong Ai ؛ نویسنده : Yazdanifard، Rashad ؛
مجله:International Journal of Management, Accounting and Economics»September 2015, Volume 2 - Number 14 (8 صفحه - از 1122 تا 1129 )
کلیدواژه ها:SustainabilitySuccessful CompaniesShared valueContemporary CSR
-
6.
نویسنده مسئول : Nging، Teoh Kae ؛ نویسنده : Yazdanifard، Rashad ؛
مجله:International Journal of Management, Accounting and Economics»September 2015, Volume 2 - Number 14 (11 صفحه - از 1130 تا 1140 )
کلیدواژه ها:cultureLeadershiporganizational changemotivating
-
7.
نویسنده مسئول : Teng، Ng Choi ؛ نویسنده : Yazdanifard، Rashad ؛
مجله:International Journal of Management, Accounting and Economics»September 2015, Volume 2 - Number 14 (10 صفحه - از 1065 تا 1074 )
کلیدواژه ها:cultureorganizational changeOrganizational individualismorganizational collectivismfactors influencing change
-
8.
نویسنده مسئول : Kee، Angel Wong An ؛ نویسنده : Yazdanifard، Rashad ؛
مجله:International Journal of Management, Accounting and Economics»September 2015, Volume 2 - Number 14 (10 صفحه - از 1055 تا 1064 )
کلیدواژه ها:InformationImplementationbenefitsContent Marketing
-
9.
نویسنده مسئول : Shulyn، Teoh ؛ نویسنده : Yazdanifard، Rashad ؛
مجله:International Journal of Management, Accounting and Economics»September 2015, Volume 2 - Number 14 (22 صفحه - از 1088 تا 1109 )
کلیدواژه ها:cultural differencesGlobalization of retailingstrategies to success in international retailingbusiness negotiations
-
10.
نویسنده مسئول : Sun، Tan Rich ؛ نویسنده : Yazdanifard، Rashad ؛
مجله:International Journal of Management, Accounting and Economics»September 2015, Volume 2 - Number 14 (7 صفحه - از 1048 تا 1054 )
کلیدواژه ها:Impulsive buyingstore environmentPhysical StoreSalespersonbuying intentionstore layout