September 2015, Volume 2 - Number 14
-
نویسنده : Azar، Adel ؛ نویسنده مسئول : Nozari، Ahmad Khani ؛
(22 صفحه - از 945 تا 966 )
کلیدواژه ها:Efficiencyperformance evaluationData Envelopment Analysis (DEA)Municipalityurban costsurban revenues
-
نویسنده مسئول : Nasimi، Mohammad Ali ؛ نویسنده : Amiri، Somaye ؛ Pali، Samira ؛ Nasimi، Samaneh ؛
(10 صفحه - از 967 تا 976 )
کلیدواژه ها:Sproles and Kendall’s modelstore locationrecommendations and criticism by otherspower of parents
-
نویسنده : Jamali، Narjes ؛ نویسنده مسئول : Feylizadeh، Mohammad Reza ؛
(17 صفحه - از 977 تا 993 )
کلیدواژه ها:performance evaluationBalanced Scorecard (BSC)Fuzzy analytic hierarchy process (FAHP)aircraft maintenance evaluation
-
نویسنده مسئول : Owolabi-Merus، Olasunkanmi ؛ نویسنده : Bello، Bashir Adesoye ؛
(11 صفحه - از 994 تا 1004 )
کلیدواژه ها:Economic growthHuman CapitalNigeriaAgricultureInfrastructure
-
نویسنده مسئول : Tavallaei، Ruhollah ؛ نویسنده : Shokohyar، Sajad ؛ Moosavi، Seyedeh Mehrsa ؛ Sarfi، Zahra ؛
(15 صفحه - از 1005 تا 1019 )
کلیدواژه ها:InfrastructuresBusiness IntelligenceInformation Systemmaturity model
-
نویسنده مسئول : Soltani، Morteza ؛ نویسنده : Khavari، Morteza ؛
(17 صفحه - از 1020 تا 1036 )
کلیدواژه ها:Background knowledgeWord of MouthPurchase involvementsource expertisesource experience
-
نویسنده مسئول : Tseng، Ehren Lee Sze ؛ نویسنده : Yazdanifard، Rashad ؛
(11 صفحه - از 1037 تا 1047 )
کلیدواژه ها:MarketingManagementMobilityMobile Retailing
-
نویسنده مسئول : Sun، Tan Rich ؛ نویسنده : Yazdanifard، Rashad ؛
(7 صفحه - از 1048 تا 1054 )
کلیدواژه ها:Impulsive buyingstore environmentPhysical StoreSalespersonbuying intentionstore layout
-
نویسنده مسئول : Kee، Angel Wong An ؛ نویسنده : Yazdanifard، Rashad ؛
(10 صفحه - از 1055 تا 1064 )
کلیدواژه ها:InformationImplementationbenefitsContent Marketing
-
نویسنده مسئول : Teng، Ng Choi ؛ نویسنده : Yazdanifard، Rashad ؛
(10 صفحه - از 1065 تا 1074 )
کلیدواژه ها:cultureorganizational changeOrganizational individualismorganizational collectivismfactors influencing change
-
نویسنده مسئول : Yee، Fong Mun ؛ نویسنده : Yazdanifard، Rashad ؛
(13 صفحه - از 1075 تا 1087 )
کلیدواژه ها:NGO marketingconventional marketing practices
-
نویسنده مسئول : Shulyn، Teoh ؛ نویسنده : Yazdanifard، Rashad ؛
(22 صفحه - از 1088 تا 1109 )
کلیدواژه ها:cultural differencesGlobalization of retailingstrategies to success in international retailingbusiness negotiations
-
نویسنده مسئول : Yeng، Wong Fui ؛ نویسنده : Yazdanifard، Rashad ؛
(12 صفحه - از 1110 تا 1121 )
کلیدواژه ها:Global retailingglobal retailersglobal franchisetechnology for global expansiondiverse offerchallenges of global retailersglobalization right
-
نویسنده مسئول : Jean، Wong Ai ؛ نویسنده : Yazdanifard، Rashad ؛
(8 صفحه - از 1122 تا 1129 )
کلیدواژه ها:SustainabilitySuccessful CompaniesShared valueContemporary CSR
-
نویسنده مسئول : Nging، Teoh Kae ؛ نویسنده : Yazdanifard، Rashad ؛
(11 صفحه - از 1130 تا 1140 )
کلیدواژه ها:cultureLeadershiporganizational changemotivating