Tavallaee، Ruhollah/ 2 مقاله
مجله (تعداد مقاله) |
---|
نشریه International Journal of Management, Accounting and Economics 2 |
موضوع (تعداد مقاله) |
---|
میان رشته ای 2 |
زبان (تعداد مقاله) |
---|
انگلیسی 2 |
-
1.
نویسنده مسئول : Shokohyar، Sajjad ؛ نویسنده : Tavallaee، Ruhollah ؛ Keramatnia، Khadijeh ؛
مجله:International Journal of Management, Accounting and Economics»July 2017, Volume 4 - Number 36 (25 صفحه - از 720 تا 744 )
کلیدواژه ها:TechnologyCustomer relationship managementcustomerSocial networkFuzzy Analytic Network ProcessSocial customer relationship management
-
2.
نویسنده مسئول : Shokohyar، Sajjad ؛ نویسنده : Tavallaee، Ruhollah ؛ Keramatnia، Khadijeh ؛
مجله:International Journal of Management, Accounting and Economics»February 2016, Volume 3 - Number 19 (20 صفحه - از 85 تا 104 )
کلیدواژه ها:TechnologyCustomer relationship managementcustomerSocial networkSocial customer relationship management