موضوع (تعداد مقاله) |
---|
علوم تربیتی 53 |
علوم اجتماعی 4 |
روانشناسی 3 |
میان رشته ای 3 |
حوزه سلامت 3 |
ادیان، مذاهب و عرفان 2 |
تاریخ 1 |
علوم قرآن و حدیث 1 |
زبان (تعداد مقاله) |
---|
فارسی 70 |
رتبه (تعداد مقاله) |
---|
علمی-پژوهشی 11 |
ب 11 |
الف 2 |
علمی-ترویجی 1 |
-
31.
نویسنده : نثری، شبنم ؛ زارعی زوارکی، اسماعیل ؛ آرمند، محمد ؛ رضایی، عیسی ؛
مجله:پژوهش و نگارش کتب دانشگاهی»زمستان 1391 - شماره 27 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (17 صفحه - از 82 تا 98 )
کلیدواژه ها:نگرشيادگيريكتاب الكترونيكيطراحي كتاب الكترونيكيطراحیاطلاعاتدانشجویانبـا
-
32.
نویسنده : نصر، احمد رضا ؛ جمالی زواره، بتول ؛ نیلی احمدآبادی، محمدرضا ؛ آرمند، محمد ؛
مجله:نامه آموزش عالی»تابستان 1391 - شماره 18 رتبه علمی-ترویجی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 45 تا 66 )
کلیدواژه ها:کتاب درسی دانشگاهیویژگی های ساختاریتالیف کتاب درسیویژگی های نگارشیدانشجویانکتابنگارشیپژوهشساختاریمصاحبهبـه
-
33.
معرف : آرمند، محمد ؛
مجله:رشد معلم»اردیبهشت 1391 - شماره 266 (5 صفحه - از 29 تا 33 )
-
34.
نویسنده : رضائی، عیسی ؛ نثری، شبنم ؛ آرمند، محمد ؛
مجله:پژوهش و نگارش کتب دانشگاهی»بهار و تابستان 1390- شماره 24 ISC (14 صفحه - از 81 تا 94 )
کلیدواژه ها:کتاب درسی دانشگاهیارتباط گراییدانش ارتباطییادگیری توزیع شدهیادگیری شبکه ایاطلاعاتدانشنظریه ارتباط گراییهـانظریهشبکه
-
35.
نویسنده : جمالی زواره، بتول ؛ نصر، احمد رضا ؛ نیلی احمدآبادی، محمدرضا ؛ آرمند، محمد ؛
مجله:پژوهش و نگارش کتب دانشگاهی»پاییز و زمستان 1389 - شماره 23 ISC (19 صفحه - از 19 تا 37 )
کلیدواژه ها:ویژگیهای روان شناختیکتاب درسی دانشگاهیتالیف کتاب درسی دانشگاهیمحتوای کتاب درسی دانشگاهیدانشجویاندانشروانبـهکتابهای درسیکتابهـای درسی
-
36.
نویسنده : یارمحمدیان، محمد حسین ؛ آرمند، محمد ؛ زارعی، هاجر ؛
مجله:پژوهش و نگارش کتب دانشگاهی»پاییز و زمستان 1389 - شماره 23 ISC (23 صفحه - از 38 تا 60 )
کلیدواژه ها:معیارهای ارزیابیکتاب درسی دانشگاهیچک لیستشاخصهای مطلوبکتابهای درسیکتـاب درسیکتابهای درسی دانشگاهیارزیابیپژوهشبـه
-
37.
نویسنده : سراجی، فرهاد ؛ آرمند، محمد ؛
مجله:مطالعات برنامه درسی»بهار 1389 - شماره 16 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 29 تا 52 )
کلیدواژه ها:برنامه درسیوضع مطلوببرنامهریزی درسیوضوع موجودخلأ در پژوهشهای برنامهریزی درسیپژوهشرشته برنامهریزی درسیبرنامهریزی درسی در ایرانخلأ
-
38.
نویسنده : آرمند، محمد ؛ مهر محمدی، محمود ؛
مجله:مطالعات برنامه درسی»تابستان و پاییز 1388 - شماره 13 و 14 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (38 صفحه - از 25 تا 62 )
کلیدواژه ها:تربیت اخلاقیتربیت منشالگوی تربیت منشرویکردهای تربیت اخلاقیدیدگاه علامه طباطباییتربیتعلامه طباطباییدانشآموزانمعلم
-
39.
تبیین معیارهای محتوایی تألیف و تدوین کتابهای درسی دانشگاهی رشته های علوم تربیتی، مشاوره و روان شناسی
نویسنده : جمالی زواره، بتول ؛ نصر، احمد رضا ؛ آرمند، محمد ؛ نیلی احمدآبادی، محمدرضا ؛
مجله:پژوهش و نگارش کتب دانشگاهی»بهار 1388 - شماره 21 ISC (19 صفحه - از 31 تا 49 )
کلیدواژه ها:کتاب درسی دانشگاهیویژگیهای کتاب درسی مطلوبتألیف کتاب درسیمحتوای کتاب درسیمحتوادانشدانشجویاناطلاعاتکتابهای درسیرشتههای علوم تربیتیمصاحبه
-
40.
معرف : آرمند، محمد ؛
مجله:پژوهش و نگارش کتب دانشگاهی»زمستان 1387 - شماره 20 ISC (12 صفحه - از 145 تا 156 )
کلیدواژه ها:کتاب درسی دانشگاهیساختار کتب درسیاهداف یادگیریطراحی کتابکتابکتاب درسیتصاویرآموزشکیفیتطراحیدانشجویان