فیروزیان، محمود/ 19 مقاله
موضوع (تعداد مقاله) |
---|
مدیریت 16 |
حسابداری 1 |
اقتصاد 1 |
میان رشته ای 1 |
زبان (تعداد مقاله) |
---|
فارسی 19 |
رتبه (تعداد مقاله) |
---|
علمی-پژوهشی 8 |
-
11.
طراحی مدل مفهومی جهت سنجش الزامات تحقق مدیریت کیفیت فراگیر در سازمان ها و ارتباط آن با رضایت مشتریان
نویسنده : فیروزیان، محمود ؛ حسنقلی پور، طهمورث ؛ صارمی، محمود ؛ سید دانش، سید یحیی ؛
مجله:دانش مدیریت»زمستان 1386 - شماره 79 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 73 تا 92 )
کلیدواژه ها:تعهدرهبریرضایت مشتریدرگیر شدنمدیریت کیفیت فراگیردانش علمیمدلرضایت مشتریان
-
12.
نویسنده : فیروزیان، محمود ؛
مجله:مدیریت»بهمن و اسفند 1385 - شماره 117 و 118 (1 صفحه - از 28 تا 28 )
-
13.
نویسنده : فیروزیان، محمود ؛ آقایی، سینا ؛
مجله:مدیریت»آذر و دی 1385 - شماره 115 و 116 (4 صفحه - از 12 تا 15 )
-
14.
نویسنده : فیروزیان، محمود ؛ محمدیان، مقدسه ؛ غفوریان، هادی ؛
مجله:مدیریت فرهنگ سازمانی»تابستان 1385، دوره چهارم - شماره 2 ISC (28 صفحه - از 37 تا 64 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریخدمات پس از فروشخدمات قبل از فروششرایط پرداخت وجه کالاویژگیهای کالا
-
15.
نویسنده : فیروزیان، محمود ؛ صوفلو، حسین ؛
مجله:دانش مدیریت»پاییز 1383 - شماره 66 ISC (34 صفحه - از 115 تا 148 )
کلیدواژه ها:مکان یابیترانزیت هواییهابتصمیم گیری چند معیارهتکنیک فاصله از گزینه ایده آل
-
16.
نویسنده : فیروزیان، محمود ؛
مجله:دانش مدیریت»تابستان و پاییز 1374 - شماره 29 و 30 ISC (18 صفحه - از 77 تا 94 )
کلیدواژه ها:مدیریتبهرهوریمهندسی صنایعتولیدسیستممدیریت صنعتیطراحیتجزیه و تحلیلطرحریزی
-
17.
نویسنده : فیروزیان، محمود ؛
مجله:دانش مدیریت»زمستان 1373 و بهار 1374 - شماره 27 و 28 ISC (10 صفحه - از 60 تا 69 )
-
18.
نویسنده : فیروزیان، محمود ؛
مجله:دانش مدیریت»تابستان و پاییز 1369 - شماره 9 و 10 ISC (6 صفحه - از 108 تا 113 )
کلیدواژه ها:دولتابنخلدونسیستمحیاتهمبستگی گروهیمرحلهسازمانروابط متقابل
-
19.
نویسنده : فیروزیان، محمود ؛
مجله:دانش مدیریت»بهار 1368 - شماره 4 ISC (5 صفحه - از 71 تا 75 )