رنجبر فرد، مینا/ 7 مقاله
موضوع (تعداد مقاله) |
---|
مدیریت 4 |
جغرافیا 1 |
علوم اجتماعی 1 |
كتابداری، آرشیو و نسخه پژوهی 1 |
زبان (تعداد مقاله) |
---|
فارسی 7 |
رتبه (تعداد مقاله) |
---|
علمی-پژوهشی 3 |
الف 2 |
ب 1 |
علمی-ترویجی 1 |
-
1.
نویسنده : تولایی، همراز ؛ رنجبر فرد، مینا ؛ مهمان نوازان، سهیلا ؛
مجله:مطالعات رسانه های نوین»زمستان 1402 - شماره 36 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (30 صفحه - از 291 تا 320 )
کلیدواژه ها:عاطفهرسانههای اجتماعیویژگیهای محتواییاینستاگرامدرگیری محتوایی
-
2.
نویسنده : اقدسی، محمد ؛ رنجبرفرد، مینا ؛ نویسنده مسئول : کاظمی، زهرا ؛
مجله:علوم و فنون مدیریت اطلاعات»تابستان 1401 - شماره 27 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (28 صفحه - از 117 تا 144 )
کلیدواژه ها:استخراج دانشمرکز تماسفرآیندکاویفرآیندهای کسبوکارانحرافات فرآیندی
-
3.
نویسنده : رنجبر فرد، مینا ؛ اعرابی مقدم، حوریه ؛
مجله:تحقیقات کاربردی علوم جغرافیایی»بهار 1398 - شماره 52 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (21 صفحه - از 257 تا 277 )
کلیدواژه ها:GISسیستم پشتیبان تصمیمگیریرابط کاربریپارکینگ طبقاتی ساختمانی و مکانیزهروش دنپ فازی
-
4.
نویسنده : رنجبر فرد، مینا ؛ قلمی، عطیه ؛
مجله:پردازش و مدیریت اطلاعات»زمستان 1397 - شماره 95 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 719 تا 738 )
کلیدواژه ها:مدیریت ارتباط با مشتریفرایند تحلیل سلسله مراتبیانتخاب نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریقابلیت های کارکردی و غیرکارکردی
-
5.
نویسنده : رنجبر فرد، مینا ؛ بختیاری، سید مجید ؛
مجله:پژوهشنامه بیمه»بهار 1393 - شماره 113 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 79 تا 104 )
کلیدواژه ها:سنجش رضایت مشتریبیمه شخص ثالثمدیریت ارتباط با مشتریمدل سنجش رضایت مشتری اروپاییبیمهرضایترضایت مشتریخدمات
-
6.
نویسنده : رنجبر فرد، مینا ؛ اقدسی، محمد ؛ البدوی، امیر ؛ حسن زاده، محمد ؛
مجله:Journal of Information Technology Management»بهار 1392 - شماره 14 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (28 صفحه - از 61 تا 88 )
کلیدواژه ها:ﻣﺪﻳﺮﻳﺖ داﻧﺶﺷﻨﺎﺳﺎﻳﻲ ﻣﻮاﻧﻊﻣﺪﻳﺮﻳﺖ ﻓﺮاﻳﻨﺪﻫﺎی ﻛﺴﺐوﻛـﺎرمطالعهی موردیدسته بندی فرایندهای کسبوکار
-
7.
نویسنده : اقدسی، محمد ؛ رنجبر فرد، مینا ؛
مجله:پژوهشنامه بیمه»بهار و تابستان 1388 - شماره 93 و 94 رتبه علمی-ترویجی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 3 تا 24 )
کلیدواژه ها:مدیریت دانش مشتریمدیرانسطح بلوغشرکتهای بیمهمدل بلوغ مدیریت دانش مشتریسنجش سطح بلوغ